بررسی خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان - کارشناسی خودرو ایمن ران رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان
3.5/5 - (6 امتیاز)

همانگونه که قبلا هم به آن اشاره شده، در رده های قیمت بالا عملا خودروها ماهیت لوکس دارند و بیش از چند خودروساز به نام نمیتوان شرکت خاصی در این عرصه دید. اتفاقی که در رده خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان نیز مشهود است. بنز، بی ام و و پورشه سه گزینه آلمانی که بعنوان رهبران صنعت خودرو هستند و آلمانی بودن این شرکت ها نیز بی ربط نیست، آلمان مهد تکنولوژی خودرو در جهان بوده و هست و طبیعی خواهد بود اگر چندین برند به نام داشته باشد.

خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان

مقایسه خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان ( صفر )

پورشه ماکان به عنوان یکه تاز شاسی بلندهای صفر کیلومتر در رده خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان است. پورشه ماکان که به لطف معین موتور از خدمات پس از فروش فوق العاده ای بهره میبرد و از همه بخش های ماشین بالاترین سطح عملکرد را شاهد هستیم با توجه به رنج قیمتی ماشین بهترین شاسی بلند اسپرت میباشد که به شما سواری با ماشین سدان اسپرت، هندلینگ ماشیین کوپه و کاربردی بودن ماشین شاسی بلند را میدهد و کاملا تمام انتظارات شما را از یک ماشین لوکس که ساخت پورشه باشد برآورده میکند. در مورد محرکه نوع پرخوراند(توربوشارژ) شاهد افزایش توان مناسب بخصوص در شتابگیری های ناگهانی هستیم. نکته قابل توجه در این خصوص حساسیت بیشتر در نگهداری موتور توربوشارژ است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بنز e200 سواری لوکسی دارد و آرامش در سواری آن موج میزند اما وقتی بنز E200 را به طور کامل درک میکنید که در جاده اقدام به تست آن کنید تا همه ویژگی های آن را بتوانید از نزدیک لمس کنید . بنز E200 هندلینگ خوبی دارد و تعلیق ماشین هم مناسب است اما در سرعت های بالا با ورود به پیچ های تند فشار زیادی به سیستم تعلیق بنز E200 وارد میگردد اما در کل هندلینگ و راید بنز E200 برای یک سدان متوسط لوکس قابل قبول است هر چند که لذت سواری با ب ام و 730LI با ویژگی های جذابش چند برابر بیشتر از بنز E200 است.

ب ام و 730LI در حال حاضر لوکس ترین و بهترین ماشین لوکس موجود در کشور است که به صورت رسمی به فروش میرسد و خدمات پس از فروش عالی دارد. یکی از ماشین هایی که با انبوهی از ویژگی های مثبت و قیمت گذاری مناسب فروش عالی تجربه کرد همین ب ام و 730LI میباشد که از بنز E200 مدل 2017 لوکس تر ، قدرتمند تر ، فول آپشن تر ، پر فروش تر و پر طرفدار تر است . ب ام و 730LI در همه زمینه ها از بنز E200 عملکرد بهتری دارد و قیمت نمونه فول آپشن ب ام و 730LI هم از بنز E200 مناسب تر است و همه اینها یعنی تا با بودجه ای در حدود 700 میلیون تومان بهترین ماشین موجود صفر کیلومتر برای خرید ب ام و 730LI است.

در خصوص خودروهای کارکرده اندکی باید تامل کرد.

مقایسه خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان ( کارکرده )

CLS را می‏توان دلرباترین مدل مرسدس بنز نامید. طراحی ظاهری این مدل، کاملا متفاوت از دیگر مدل‏های این کمپانی بوده و به طور حتم به این زودی‏ها از آن خسته نمی‏شوید. این مدل از لحاظ تجهیزات و امکانات رفاهی، شباهت بسیار زیادی به مدل E-Class دارد و البته ماهیت آن، خصوصا در مدل پر قدرت CLS500، اسپرت‏تر به نظر می‏رسد. ردیف عقب CLS با وجود کنسول مرکزی، فقط برای نشستن دو سرنشین، صندلی دارد و ضمنا فضای بالای سر به علت فرم قوسی شکل سقف، نسبت به مدل E-Class و S-Class کمتر است. شما با یکی از خوش ساخت ترین و بهترین ساخته های مرسدس بنز طرف هستید این خودرو  بنیان گذار کوپه های چهار در میباشد با انبوهی از امکانات ریز و درشت ، فقط قیمت این خودرو کمی غیر منطقی میباشد و با افت قیمت زیاد نمونه های کارکرده مواجه میشود. البته این موضوع را میتوان یک فرصت برای خریداران خودروهای دست دوم تلقی کرد که بتوانند با قیمت مناسب این خودرو را خریدار کنند. خرید این خودرو با کارشناسی مناسب توصیه میگردد.

در خصوص تنها کارکرده شاسی بلند در رده خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان باید گفت پورشه کاین S عنوان سریع‌ترین خودروی جهان در مسیر مستقیم را با خود دارد. لذا از نقاط مثبت این خودرو می توان به قدرت بالا در کنار هندلینگ عالی، فضای داخلی جادار و طراحی بیرونی و داخلی زیبا اشاره کرد. در ساخت بدنه‌ی نسل دوم کاین از موادی چون آلومینیوم و منیزیم استفاده شده است و همین مورد سبب شده تا وزن کمتری در قیاس با نسل اول خود داشته باشد. این خودرو یک تجربه موفق بوده که کماکان ادامه دارد. با توجه به خاص بودن و عمر بالای خودرو باید با کارشناسی مناسب و لحاظ موارد و هزینه های نگهداری اقدام به خرید آن نمود.

در مورد پورشه پانامرا 4S باید گفت بدنه این خودرو از ترکیب سه بدنه سدان، هاچ بک و اسپرت ساخته شده است. شاید بتوان گفت پورشه پانامرا 2014 تنها چهار درب ای است که شما را به چالش می کشد. شتابگیری در هر دوری از موتور راننده را ناامید نمی کند و چسبندگی به سطح جاده بی نظیر است. غرش موتور و صدای اگزوز، دل انگیزترین موسیقی ای است که می توانید در حین رانندگی با پانامرا به آن گوش دهید. پانامرا خودرویی دو شخصیتی است که به جای خود رام ترین و لوکس ترین خودروی جاده می شود و در جای خود تبدیل به خودرویی می شود که توانایی سر به سر گذاشتن با تمام خودروهای قدرتر از خود را دارد. این خودرو در عین طراحی بی نظیر بدنه و لحاظ تمامی آپشن های روز، یک ماهیت پنهان اسپرت را با توجه به محرکه بی نظیرش دارد. ورود صفر کیلومتر این خودرو با توجه به ممنوعیت خودروهای حجم بالا همانند کاین عملا غیر ممکن است و تنها مدل های کارکرده آن یافت خواهد شد. در خرید این خودرو باید دقت کرد و همیشه نگران هزینه های نگهداری آن بود. فراموش نکنید خودروهای کارکرده این رده قیمت خاص هستند و هنگام فروش چالش جدی با خود به همراه خواهند داشت. پس زمانی اقدام به خرید کنید که قصد فروش ان را نداشته باشد.

در انتها لازم به ذکر است در  رده خودروهای 700 تا 800 میلیون تومان فقط خودروهای موجود در بازار ایران بررسی شده است.