بررسی خودروهای 600 تا 700 میلیون تومان - کارشناسی خودرو ایمن ران رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
خودروهای 600 تا 700 میلیون تومان
3/5 - (5 امتیاز)

در  رده خودروهای 600 تا 700 میلیون تومان ، خودروها تعدد خاصی ندارند و عرضه کالا در دست خودروهای آلمانی است.

خودروهای 600 تا 700 میلیون تومان

مقایسه خودروهای 600 تا 700 میلیون تومان ( صفر )

در میان خودروهای صفر کیلومتر پورشه ماکان و ولوو XC90 به عنوان تنها گزینه های شاسی بلند هستند. پورشه ماکان که به لطف معین موتور از خدمات پس از فروش فوق العاده ای بهره میبرد و از همه بخش های ماشین بالاترین سطح عملکرد را شاهد هستیم، با توجه به رنج قیمتی ماشین بهترین شاسی بلند اسپرت میباشد که به شما سواری با ماشین سدان اسپرت، هندلینگ ماشین کوپه و کاربردی بودن ماشین شاسی بلند را میدهد و تمام انتظارات شما را از یک ماشین لوکس که ساخت پورشه باشد برآورده میکند.

در سوی مقابل ولوو xc90 شاسی بلند گران قیمتی است که در مقایسه با پورشه ماکان در بازار ایران به دلایل فنی و غیر فنی، از نگاه کلی ضعیف تر عمل میکند. علاوه بر این بازار دست دوم ولوو XC90 در ایران بسیار ضعیف است و دلیل آن عدم رضایت مشتریان این خودرو از خدمات پس از فروش این خودرو در ایران میباشد. اصلا موقع خرید آن نباید به فروشش فکر کنید زیرا یکی از دلایل ارزش خرید پایین ولوو xc90 همین است که مدت زمان زیادی را برای فروش آن باید صبر کنید!

لذا باید پورشه را بعنوان گزینه مطلوب تر معرفی کرد.

در میان سدان های صفر کیلومتر این رده قیمت بنز CLA و بی ام و 730L را می‌بینیم.

CLA سدان جمع و جوری است که سال 2013 برای آن دسته از مشتریانی به بازار آمد که توانایی خریدن CLS را نداشتند. همین موضوع باعث شد تا CLA  تنها در سال نخست آمدنش به فروش 100 هزار دستگاهی برسد که طبق گفته مرسدس، بهترین فروش این کمپانی در 20 سال اخیر بود. این خودرو مزیت هایی همچون پیشرانه کم حجم و در عین حال پرقدرت، ظاهر جذاب و خاص و آیرودینامیک عالی را با خود دارد. این خودرو را با مشکلاتی همچون سواری ناراحت و خشک، فضای محدود کابین در قسمت عقب، لوازم جانبی نایاب و تاثیر بنزین کم کیفیت داخل بر روی سیستم توربو مواجه است که حتما باید یه هنگام تصمیم به خرید آن باید لحاظ کرد. بیشتر این خودرو را میتوان یک خودروی اسپرت معرفی کرد تا یک سدان خانوادگی. هیجانی که هیچ ربطی به لوکس بودن ندارد و تنها با فشار دادن پدال گاز، حس مسابقه و اسپرت را به سرنشینان القا می کند. لذا این خودرو را به کسانی توصیه میکنیم که قصد خرید یک خودروی صفر کیلومتر سدان و اسپرت را در  رده خودروهای 600 تا 700 میلیون تومان دارند، بخصوص جوانان که دنبال خودرویی لوکس، اسپرت و خوش نام هستند.

در سوی مقابل ب ام و قرار دارد. این خودرو در کلاسی بالاتر از بنز قرار دارد و نمیتوان این دو خودرو را با هم مقایسه کرد. بزرگترین مزیت این خودروی لوکس فضای بیشتر در قیاس با بنز است. همچنین هماهنگی بسیار عالی گیربکس ZF آن، عدم نفوظ صدا به داخل کابین و آپشن های کامل آن حس یک خودروی کامل را به شما میدهد. امکانات و آپشن های نو آورانه و متنوع، کیفیت ساخت در بالاترین سطح ممکنه قرار دارد، سیستم کنترل هوشمند iDrive، امنیت بالا دیگر موارد مثبت قابل ذکر در مورد این خودروست. خلاصه هر چیزی که فکرش را بکنید می توان در این ماشین پیدا کرد، چیزهایی مثل کنترل ماشین با ریموت و دوربین دید در شب که در فیلم های جیمز باند می دیدیم در این پرچم دار BMW یافت می شود. اما توجه کنید قیمت بالا، قطعات یدکی کم یاب، هزینه سرویس ها و نگهداری بسیار سنگین و بازاری خاص عواملی هستند که پیش از خرید باید در ذهن داشته باشید. این خودرو در تیپ Essential با حداقل قیمت 600 میلیون تومان عرضه میشود و بسته به آپشن های تا 840 میلیون احتمال افزایش قیمت دارد. خرید این خودرو برای کسانی که به فضای بیشتری احتیاج دارند و قصد فروش آتی را ندارند و همچنین با هزینه ها و مسائل نگهداری آن مشکلی ندارد توصیه میشود.

اما بنز GLA را باید بعنوان تنها کراس اوور در رده خودروهای 600 تا 700 میلیون تومان دید. این خودرو اوایل ورود خود را به بازار ایران تجربه میکند. خودرویی است با عملکردی فراتر از انتظار، که راننده و سرنشینان را مبهوت توانایی و قدرت خود می‌ کند. ظاهر زیبا و اسپرت آن در کنار امکانات رفاهی بسیاری که دارد، این خودرو را به گزینه‌ ای مناسب در رده خودرو های اسپرت تبدیل کرده است. اما مساله‌ ای که در این میان مطرح است، قیمت تمام شده آن در بازار کشور بود که در مقایسه با رقبای هم‌ قیمت از ارزش خرید کمتری برخوردار است. فارغ از این موضوع شرایط مبهم گارانتی و خدمات پس از فروش این مدل می تواند برای خریداران احتمالی دردسرهای بزرگی هنگام فروش ایجاد کند. پس انتخاب با شماست.

مقایسه خودروهای 600 تا 700 میلیون تومان ( کارکرده )

در میان خودروهای کارکرده نیز وضعیت مشابه خودروهای صفر کیلومتر است.

پورشه و ولوو دو گزینه شاسی بلند هستند و بنز و بی ام و گزینه های سدان. لذا تمامی توضیحات بخش خودروهای صفر کیلومتر در مورد این خودروها نیز صادق خواهد بود. فراموش نکنید میتوانید با کمی کارشناسی دقیق خودروهای دست دوم را در صورت خسته شدن مالک آن با قیمت نسبت مناسبی خریداری کنید، البته فراموش نکنید این کار نیاز به کارشناسی دقیق دارد.