خرید و فروش خودرو - ایمن ران - کارشناسی خودرو - خرید مطمئن خودروی دست دوم رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران

خرید و فروش خودرو

صفر تا صد خرید و فروش خودرو با صرف کمترین زمان و هزینه

کارشناسان مجرب با بیش از 1000 مورد کارشناسی در سال

ضمانت نامحدود و بی قید وشرط

خرید لوازم یدکی برند بنز، بی ام و، تویوتا و لکسوس
اگر خریداری، برات میخریم
نمایشگاه ویدئویی خودرو
با ایمن ران

    روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید     

نمایشگاه ویدئویی خودرو
اگر خریداری، برات میخریم

در ایمن ران با صرف کمترین زمان و هزینه، با بهترین و منصفانه ترین قیمت،  توسط مجرب ترین کارشناسان، مطمئن و تضمین شده، خودرو خود را به فروش برسانید.

من وقت کافی برای پی گیری فروش ماشینم یا خرید ماشین مد نظرم ندارم

Octopus in Business

من اطلاعات کافی درمورد راه های درست فروش ماشینم یا خرید ماشین جدید و موارد قانونی اش ندارم و میخوام ایمن ران به من کمک کنه

FUE-mega-sessions

ایمن ران چگونه در فروش خودروی شما، به شما کمک میکنه؟

با چند کلیک و یه تماس می توانید سفارش فروش خودرو خود را بدهید.

  • null
    ثبت درخواست فروش و هماهنگی جهت کارشناسی کامل خودرو
  • null
    حضور کارشناس در محل، انجام کارشناسی کامل و تهیه فیلم و عکس از خودرو
  • null
    قرار گرفتن تبلیغات بر روی سایت، اپلیکیشن، پیج و کانال نمایشگاه ایمن ران
  • null
    درخواست خریدار جهت بازدید خودرو و حضوردر محل به همراه کارشناس ما
  • null
    معامله ایمن و قولنامه معتبر در محل

من میخوام یه خودروی سالم و خوب بخرم ایمن ران چه کمکی میتونه به من بکنه ؟

شرکت ایمن ران در طرح خرید سفارشی خود برای شما به صورت سفارشی خرید خودرو انجام می دهد. در این طرح شما بوسیله تماس با واحد خرید و فروش و انتخاب خودرو مورد نظر خود و محدودۀ هزینه ای که برای آن اختصاص دادید، درخواست خود را ثبت نموده، که پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما در عرض مدت 2 الی 4 روز خودرو مورد نظر شما را انتخاب کرده و پس از کارشناسی کامل آن در حضور شما آنرا برای شما خریداری میکند.

چرا خرید و فروش خودرو با ایمن ران؟

سوالاتی که شما از ما داشتید

با چند کلیک و یک تماس شما می توانید درخواست فروش خودرو خود را ثبت نمایید.

پس از تماس و درخواست فروش خودرو توسط شما مشتری عزیز، پس از راهنمایی کامل شما، درخواست شما توسط اوپراتور ثبت شده و پس از دریافت آدرس و هماهنگی های لازم، کارشناس خودرو ایمن ران در محل خودرو شما حاضر شده وبه صورت کامل و با ضمانت خودرو شما را به صورت کامل کارشناسی میکند.

خیر. برای کارشناسی خودرو و فروش آن هزینه ای از فروشنده دریافت نمی شود و این خدمت برای فروشنده رایگان می باشد. البته برای تعامل میان شرکت و فروشنده، قراردادی میان فروشنده و شرکت انجام می پذیرد.

کارشناس خودرو ایمن ران که از مجربترین کارشناسان شرکت ایمن ران در زمینه خرید و فروش و کارشناسی خوردو می باشد با حضور در محل خودرو شما، خودرو مدنظر را از جهت اصالت اسناد و مدارک و مطابقت آنها با موتور و بدنه خودرو، سلامت رنگ و بدنه و فنی خودرو، و قیمت منصفانه کارشناسی کرده و برگه کارشناسی و ضمانت خدمت شما ارائه می دهد.

بله- با اینکه این طرح برای فروشنده رایگان است اما برای تعامل بیشتر و همکاری متقابل، قراردادی توسط نماینده(کارشناس) شرکت با فروشنده نگاشته شده و به امضا طرفین می رسد.

کارشناس خودرو ایمن ران که از مجربترین کارشناسان شرکت ایمن ران در زمینه خرید و فروش و کارشناسی خوردو می باشد با حضور در محل خودرو شما، خودرو مدنظر را از جهت اصالت اسناد و مدارک و مطابقت آنها با موتور و بدنه خودرو، سلامت رنگ و بدنه و فنی خودرو، و قیمت منصفانه کارشناسی کرده و برگه کارشناسی و ضمانت خدمت شما ارائه می دهد.

کارشناس خودرو ایمن ران، با حضور در محل خودرو شما، علاوه بر کارشناسی اصالت، سلامت و قیمت، اقدام به تهیه فیلم و عکس کامل همراه با توضیحات از خودرو و مدارک آن می نماید. فیلم و تصاویر تهیه شده همراه با تصاویر مدرک کارشناسی ومدارک خودرو به شرکت ایمن ران ارسال شده و پس از بررسی و تأیید  توسط مدیریت فروش شرکت ایمن ران در اختیار ادمین سایت، پیج، کانال و اپلیکیشن ایمن ران قرار گرفته و در سریع ترین زمان بر روی آنها بارگذاری می گردد و با توجه به سابقه طولانی مدت شرکت ایمن ران در خدمات خودرویی و حضور فعال در اینستاگرام و خصوصاً بالا بودن رنکینگ (رتبه) سایت ایمن ران در گوگل، خودرو شما فوراً و در سطح وسیع در معرض دید مخاطبین ما قرار می گیرد.

بله. با گرفتن تبلیغ فروش خودرو درسایت، اپلیکیشن، پیج و کانال ایمن ران  و درخواست بازدید اولیه خودرو توسط خریدار، کارشناس خودرو ایمن ران پس از هماهنگی با فروشنده، خریدار را برای بازدید همراهی کرده و در محل خودرو شما حضور می یابند. این پروسه تا زمان فروش قطعی خودرو شما تا 4 بازدید ادامه می یابد. در این میان اگر خریدار تقاضای کارشناسی در حضور خودش را داشت، مجدداً کارشناسی خودرو توسط کارشناس خودرو ایمن ران که در محل حاضرمی باشد انجام می پذیرد.

بله. در صورت انتخاب و قصد خرید قطعی خودرو توسط خریدار، خودرو مجدداً به صورت کامل بوسیلۀ کارشناس خودرو ایمن ران نزد خریدار کارشناسی شده و برگه کارشناسی و ضمانتنامه تقدیم خریدار می گردد.

بله. قرارداد و قولنامه معتبر توسط کارشناس خودرو ایمن ران به نمایندگی از شرکت در فرمت معتبر و مورد تایید و ضمانت ما انجام شده و به طرفین قرارداد برگه قولنامه معتبر ارائه می گردد.

خیر. علاوه بر خدمات خرید و فروش، کارشناسی و قولنامه، همه مراحل خرید و فروش از انتخاب خودرو و یافتن آن، تا پلاک و تحویل اسناد نیز توسط کارشناسان ما نیز صورت می پذیرد.

بسیاری از شرکت هایی که خدمات کارشناسی و خرید و فروش خودرو را انجام می دهند، برای جبران خسارت ناشی از اشتباهات کارشناسی، محدودۀ قیمتی مشخصی را تعیین نمودند. اما شرکت ایمن ران این جبران خسارت را نامحدود دانسته و در صورت اثبات، تمام خسارت وارده را جبران می نماید.

بله. در طرح فروش خودرو ایمن ران که با عنوان نمایشگاه ایمن ران بر روی سایت ما قابل مشاهده است، پس از تماس شما برای فروش خودرو، درخواست شما ثبت شده و پس از هماهنگی های لازم و دریافت آدرس و لوکیشن، کارشناس خودرو ایمن ران در محل خودرو شما حاضر شده و پس از انجام کارشناسی کامل، که شامل کارشناسی سلامت فنی و بدنه، اصالت خودرو و اسناد مربوطه و همچنین قیمت گذاری منصفانه خودرو شما می شود، برگه کارشناسی تقدیم شما می شود.

پس از مرحلۀ کارشناسی کامل خودرو، کارشناس خودرو ایمن ران، اقدام به تهیه فیلم و عکس همراه با توضیحات از خودرو و مدارک آن می نماید. فیلم و تصاویر تهیه شده همراه با تصاویر مدرک کارشناسی ومدارک خودرو به شرکت ایمن ران ارسال شده و پس از بررسی و تأیید  توسط مدیر فروش شرکت، در اختیار ادمین سایت، پیج، کانال و اپلیکیشن ایمن ران قرار گرفته و در سریع ترین زمان بارگذاری می گردد. با قرار گرفتن تبلیغات بر روی سایت، اپ، کانال و پیج ایمن ران و با توجه به سابقۀ طولانی شرکت ایمن ران در خدمات خودرویی و حضور فعال در فضای مجازی و خصوصاً بالا بودن رنکینگ (رتبه) سایت ایمن ران در گوگل، خودرو شما فوراً در معرض دید و فروش قرار می گیرد.

با درخواست خریدار برای بازدید خودرو،  کارشناس خودرو ایمن ران پس از هماهنگی با فروشنده، برای بازدید حضوری خریدار را همراهی می کند. پس از بازدید و در صورت انتخاب قطعی خودرو توسط خریدار، کارشناس خودرو ما که در محل خودرو شما حاضر می باشد، مقدمات انتقال خودرو و انجام معامله را انجام داده و طی قولنامۀ معتبر که از طرف شرکت ایمن ران در اختیاردارد، فی مابین طرفین  ، عقد قرار داد را منعقد می نماید

برای خرید و فروش خودرو

همین الان از کارشناسان ایمن ران مشاوره رایگان بگیرید