هیوندای آزرا 2010-2011 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی هیوندای رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
هیوندای آزرا 2010
3.9/5 - (19 امتیاز)

توضیحات :

اولین نسل خودروی Azera موجود در ایران، در سال ۲۰۰۶ تولید شد، که دارای اتاقی جادار و قیمتی مناسب می باشد. این خودرو در دو تیپ GLS و Limited ارائه شده است. هر دو تیپ این خودرو دارای موتور V6 و دیفرانسیل جلو هستند. البته در سال ۲۰۱1، Azera هم از نظر ظاهری و هم فنی تغییراتی داشته است،

خودرو Azera GLS دارای موتور ۳۳۰۰ سی‌سی V6 و قدرت ۲۳۵ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک ۵ دنده می‌باشد.

از امکانات این خودرو میتوان به نشان دهنده مقدار باد تایرها، سیستم ورود بدون کلید، پشت سری فعال شونده صندلی، صندلیهای راننده و سرنشین جلو با تنظیم الکتریکی در 10 جهت (4 جهت برای سرنشین)، 2حافظه برای صندلی راننده، آینه ها و فرمان، سنسور پارک عقب، آینه الکتروکرومیک، آینه های جانبی برقی تاشو با گرمکن و راهنما و تغییر زاویه هنگام پارک، روشنایی خودکار چراغهای جلو، گرمکن صندلی جلو، پرده عقب الکتریکی با جمع شوندگی خودکار هنگام پارک، برف پاک کن حساس به باران،شیشه های مجهز به سیستم کاهش نور آفتابو  کامپیوتر سفری Trip Computer اشاره کرد.

مشخصات ایمنی استاندارد این خودرو شامل ۸ کیسه هوا می‌باشد که هر صندلی جلو دارای دو کیسه است. همچنین دارای کیسه هوا در اثر ضربات کناری برای صندلی‌های جلو و کیسه هوای پرده‌‌ای برای صندلی‌های جلو و عقب می‌باشد. از دیگر مشخصات استاندارد آن می‌‌توان ترمز ضد قفل، سیستم کنترل کشش و سیستم حفظ پایداری الکترونیکی را نام برد.

برخلاف انتظار، پس از تغییرات، از این خودرو استقبال چندانی نشد و باید روی Azera بیشتر کار شود تا مجددا بتواند وارد عرصه رقابتی گردد.

این خودرو توسط آسان موتور عرضه و خدمات پس از فروش این خودرو نیز توسط این شرکت ارائه میگردد. این شرکت رتبه دوم میزان رضایتمندی را دارد.

رقیب مستقیم خودرو تویوتا کمری است.