کیا سراتو-2000 2013 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی کیا رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کیا سراتو ۲۰۱۳
1/5 - (1 امتیاز)

توضیحات :کیا سراتو-2000 2013

کیا سراتو خودرویی است که از سال 2008 تا کنون در سه نوع سدان، کوپه و هاچ بک تولید شده است.  این خودرو  را در کشورهای آمریکایی و اروپایی  با نام کیا فورت میشناسند. صحبت کردن از سراتو یعنی سخن گفتن از تناسب و زیبایی ، کوله باری از آپشن و موتور پر قدرت که هر فردی را به خریدش تحریک میکند. این نسل از سراتو طراحی اش از هر سراتو دیگری جذاب تر و پویا تر است .

در سینه سراتو یک پیشرانه ۴ سیلندر پر توان وجود دارد . این پیشرانه ۱۹۹۹ سی سی حجم دارد و به ۱۷۳ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۰۹ نیوتن متر در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه میتواند دست پیدا کند. گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک سراتو که به شیفتر پشت فرمان نیز بعضیاز مدل هایش مجهز هستند وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو را بر عهده دارد . این گیربکس بسیار توانمند و هوشمند عمل میکند و فرامین راننده را به بهترین شکل ممکن اجرا می سازد.

سراتو در میان رقبای خود از بیش ترین سطح امکانات برخوردار است و ناوگانی از آپشن را با خود به همراه دارد.

سواری سراتو کاملا تداعی کننده یک سدان اسپرت است و این یعنی سواری نسبتا خشک ولی لذت بخشی در انتظار شماست .

در کل سراتو خودرویی است که متعدد بودن آپشن هایش بارز ترین نقطه قوتش است و بعد از آن اتاق جادار و با کیفیتش ، سواری و هندلینگ خوب و اسپرت ، موتور پر قدرت و گیربکس عالی است که به چشم می آید . سراتو از پر فروش ترین های کلاس خود است و بازار دست دوم بسیار خوبی نیز دارد.

خدمات پس از فروش خودرو توسط شرکت وارد کننده یعنی اطلس خودرو صورت میگیرد که رتبه سوم رضایتمندی را دارد.

رقیب این خودرو هیوندای اکسنت و النترا میباشد.