کیا سراتو کوپه 2012 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی کیا رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
3.6/5 - (17 امتیاز)

توضیحات :کیا سراتو کوپه 2012

کیا سراتو کوپ برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک در سال 2008 به عنوان یک نمونه مفهومی و با موتور 2 لیتری توربو رونمایی شد.

روی این کره ای جمع و جور یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری 16 سوپاپه از نوع Theta نصب شده که دقیقاً 1998 سی سی حجم دارد و می تواند حداکثر 156 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه و 194 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه را تولید کند. البته در بعضی از بازارها سراتو کوپ با موتور 1.6 لیتری نیز عرضه شده اما تمامی خودروهای عرضه شده به بازار ما از نوع 2 لیتری هستند.

این خودرو به گیربکس 6 سرعته خودکار مجهز شده که تیپ ترونیک است و قابلیت تعویض دستی دنده ها از طریق دسته دنده و یا شیفترهای پشت فرمان نیز وجود دارد که البته همین موضوع حس خوب یک خودروی اسپرت را به راننده القا می کند.

روی کیا سراتو کوپ تجهیزاتی مثل آینه الکتروکرومیک میانی، سیستم ورود بدون کلید به همراه دکمه استارت، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو، صفحه کیلومتر شمار سوپرویژن که می تواند دید بهتری را به راننده بدهد، سنسور پارک در عقب، سنسور نور برای روشن و خاموش شدن خودکار چراغ ها بر اساس نور محیط و روکش چرمی صندلی ها قرار گرفته اند.

کیا سراتو کوپ در کنار مشکلاتی مثل سیستم تعلیق خشک و کیفیت نه چندان مناسب کیفیت اجزای داخلی (در مقایسه با رقیبان)، به کمک طراحی خوب و جذاب، القای حس اسپرت بوسیله تجهیزاتی مثل شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان و پیشرانه ای قابل قبول برای مصرف داخل شهر می تواند وظیفه خود را به عنوان یک کوپه شهری برای جوانان خواهان چنین خودروهایی به خوبی انجام دهد.

واردات این خودرو توسط اطلس خودرو و خدمات پس از فروش آن نیز توسط این شرکت صورت میگیرد و رضایتمندی از خدمات آن در سطح مطلوبی گزارش شده است.

رقیب مستقیم این خودرو هیوندای جنسیس کوپه میباشد.