کیا سورنتو 2010-2013 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی کیا رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کیا سورنتو
3.3/5 - (6 امتیاز)

توضیحات :کیا سورنتو 2010-2013

یکی دیگر از شاسی بلندهای شرکت کره ای کیا موتورز ، سورنتو است که از سال 2002 تاکنون در حال تولید است. نسل جدید سورنتو که در سال 2010 به بازار عرضه شد و برای سال 2013 نیز ماینر فیس لیست گشت با ظاهر جدید و جذابش بر اساس زبان جدید طراحی کیا می باشد به خوبی طرفداران خود را پیدا می کند.

موتور این خودرو که از نسل جدید GDI است 3342 سی سی حجم دارد و حداکثر قدرت 188 اسب بخار را تولید می کند.  جعبه دنده ی  این خودرو 4 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است و دو دیفرانسیل می باشد و قابلیت چهار چرخ متحرک بر روی آن موجود می باشد.

سورنتو از نظر امکانات ایمنی و رفاهی کامل است و هر آنچه که شما بخواهید را دارد. سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، دکمه استارت موتور، صندلی های با ظرفیت 7 نفر، روکش چرمی صندلی ها،آینه داخل الکتروکرومیک همراه با نمایشگر دوربین عقب، صفحه کیلومتر سوپر ویژن، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه همراه برای سرنشینان جلو و عقب، سقف پاناروما با سیستم محافظ، گرمکن صندلی های جلو، چراغ های جلو زنون با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه های بغل تاشو برقی همراه با گرمکن، سنسور پارک، باز شدن اتوماتیک قفل درها در تصادف، سیستم ورود بدون کلید ، Auto Light، کروز کنترل، سیستم مدیریت پیمایش، شیشه جلو ضد UV و شیشه های دودی درب های عقب از جمله این موارد هستند.

از نظر ایمنی شامل کیسه هوا برای تمام سرنشینان ، سیستم ترمز ABS ،EBD، کمربند ایمنی پیش کشنده ، سیستم هشدار نقاط کور ، دوربین دید عقب و دارای 5 ستاره ایمنی است.

خودروی سورنتو در عین حال که دارای قیمتی بسیار مناسب می‌باشد، از امکانات زیادی هم بهره می‌برد. این خودرو در یک خانواده‌ی خودرویی با تنوع بسیار زیاد قرار داشته و برای رانندگی بسیار لذت بخش است.

این خودرو توسط اطلس خودرو وارد و خدمات پس از فروش آن نیز توسط این شرکت که یکی از برترین شرکت ها از نکته نظر رضایتمندی است صورت میگیرد.