کیا سراتو 2000 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی کیا رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کیا سراتو 2000
3.5/5 - (2 امتیاز)

توضیحات :کیا سراتو

کیا فورته که در ایران با نام سراتو شناخته می‏شود، خودروی سگمنت C کیا می باشد. این خودرو اوایل ورودش به ایران فروش خوبی را تجربه کرد و از سال 1393 شرکت سایپا تولید آن را آغاز کرده است. طراحی خارجی موزون و هماهنگ و در عین حال ساده، زیبا و چشم نواز داشته و علیرغم این موضوع طراحی کابین آن ساده و بی‏ کیفیت بسیار دور از انتظار و ولی واقعی است. داینامیک رانندگی این مدل سراتو خشک بوده و ضربات را منتقل می‏کند. موتور سراتو نیز دارای عملکردی مطلوبی است و با گیربکس 6 سرعته خود هماهنگ بوده و شتاب قابل قبولی دارد. سراتو از موسسه ایمنی ANCAP 4 ستاره ایمنی دریافت کرده است.

طراحی خارجی زیبا و هماهنگ، صندوق عقب جادار، شتاب خوب مخصوصاً در شروع حرکت، فرمان پذیری خوب ، مصرف سوخت نسبتاً مناسب ، هماهنگی خوب موتور با گیربکس از جمله مزیت های مهم این خودرو است.

کیفیت مواد به کار رفته در کابین که عمده آن را پلاستیک سخت و سیاه تشکیل می دهد ، کیفیت پایین صندلی ها که اصلاً ارگونومی خوبی ندارند نکاط منفی سراتو میباشند.

سراتو کیا با ظاهری منطقی و عملکرد فنی مناسب در زمان ورودش به فروش خوبی دست یافت و رقیب سرسخت مزدا و تویوتای هم مدل است.

خدمات پس از فروش این خودرو در نمونه های وارداتی توسط شرکت اطلس خودرو بعنوان یکی از شرکت های برتر در این زمینه، و در نمونه های مونتاژ داخل توسط سایپا ارائه میگردد. لازم به ذکر است میزان رضایتمندی از خدمات سایپا در حد مطلوبی نیست.