کارشناسی قیمت خودرو اکسنت | کارشناس قیمت اکسنت | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی قیمت خودرو اکسنت
امتیاز دهید

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو اکسنت | کارشناس قیمت اکسنت

پیش نیاز اصلی خرید و فروش خودروی دست دوم اکسنت، فهم قیمت واقعیست. قیمت واقعی قیمتی است که نه به ضرر خریدار است و نه به ضرر فروشنده. در ایمن ران کارشناسی قیمت خودرو از 6 بخش اصلی تشکیل شده است که با یک تماس ساده شما، توسط کارشناسان مجرب انجام خواهد شد. مطمئناً پرداخت هزینه ای کم برای کارشناسی قیمت خودرو اکسنت می تواند خریدار را از پرداخت هزینه ای غیر واقعی معاف نماید. در ادامه بعد از ارائه تاریخچه ای از خودرو اکسنت، 6 مرحله فوق را به صورت کوتاه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهره مندی از خدمات رایگان مشاوره خودرو ایمن ران فقط با یک تماس

تضمین بهترین کارشناسی قیمت خودرو

ایمن ران

تضمین بهترین کارشناسی رنگ خودرو

با بهرمندی از مشاوره و خدمات کارشناسی خودرو ایمن ران، از سلامت خودرو خریداری شده خود مطمئن شوید

تاریخچه خودروی اکسنت

خودرو اکسنت ساخته چشم بادامی­های کره ای اولین بار در استرالیا عرضه شد. سال 1390 بود که شرکت کرمان خودرو این اتوموبیل را در دو نوع گیربکس اتوماتیک و دستی در ایران مونتاژ نمود. نسل چهارم این خودرو هم توسط این شرکت در سال 1396 در ایران تولید شده است. همچنین این خودرو که در کلاس کامپکت کوچک قرار دارد، بیش از دو دهه است که در بیش از ده ها کشور و در تمام قاره های جهان در حال تولید و عرضه است.

کارشناسی-خودرو-اکسنت-سفید-خودرو-ایمن ران

کارشناسی قیمت خودرو اکسنت | کارشناس قیمت اکسنت

در مورد فرایند کارسناسی قیمت باید گفت که کارشناسان ایمن ران بلافاصله پس از حضور، در 6 مرحله قیمت واقعی خودرو را به شما اعلام خواهند کرد. مرحله اول که تعیین بازه قیمت است با کمک 3 مولفه اصلی سال تولید، برند و کارکرد خودرو انجام خواهد شد. در مرحله بعدی کارشناسی رنگ خودرو اکسنت انجام خواهد شد. در این مرحله بررسی رنگ 10 قطعه فرعی یعنی کاپوت، صندوق عقب، 4 درب و 4 گلگیر و همچنین بررسی رنگ شدگی قطعات اصلی یعنی ستون ها، شاسی و سقف انجام خواهد شد. هر گونه ایراد جدی در قطعات اصلی باعث کاهش چشمگیر قمیت خواهد شد.

کارشناسی-خودرو-اکسنت-رنگ-قرمز

مرحله بعد که کارشناسی فنی خودرو اکسنت است حاوی بررسی فنی خودرو به خصوص دو قطعه موتور و گیربکس است که مانند قطعات اصلی بدنه، در صورت اشکال جدی در آنها قیمت خودرو پایین خواهد آمد. همچنین تست رانندگی خودرو از بخشهای کارشناسی فنی است که شخصاً توسط کارشناس انجام خواهد شد. مرحله چهارم به وضعیت بیمه و لاستیک های ماشین بر می گردد. این مرحله که با توافق طرفین صورت می گیرد، در صورت نداشتن عاج در چرخ ها و یا نداشتن حداقل 6 ماه بیمه، از قیمت خودرو خواهد کاست. این مقدار به میزان یک یا دو جفت چرخ و همچنین هزینه 6 ماه بیمه می باشد.

کارشناسی-خودرو-اکسنت-نمای-داخل-خودرو-ایمن ران

مرحله پنجم که معمولاً به قیمت خودرو می افزاید شامل افزایش قیمت خودرو به خاطر وجود آبشن های اضافه خودرو از قبیل روکش، ضبط و باند، رینگ، صندلی چرمی، کروزکنترل و … می باشد. این افزایش معمولاً به این صورت است که ثلث قیمت این آبشن ها در بازار، به قیمت خودرو اضافه می گردد. البته این مورد نیز به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده خواهد بود و توسط کارشناس تعیین نمی شود.

 در نهایت با طی 5 مرحله گذشته، قیمت کارشناسی شده نهایی به مشتری اعلام خواهد شد و برگه تأییدیه نهایی به او تحویل داده خواهد شد.