کارشناسی قیمت خودرو برلیانس | کارشناس قیمت برلیانس | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی قیمت خودرو برلیانس
5/5 - (1 امتیاز)

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو برلیانس  |  کارشناس قیمت برلیانس

خودروهای چینی توانسته‌اند در چند سال اخیر در ایران از فروش خوبی برخوردار شوند. جالب آن که نسخه‌های دست دوم آن‌ها نیز در حال حاضر خرید و فروش خوبی دارند. یکی از این خودروهای چینی که در ایران نسبت به سایر خودروهای چینی محبوبیت بیش‌تری دارد، برلیانس است. اگر قصد خرید خودرو برلیانس دارید این خبر را برای شما داریم که ایمن ران خدمات کارشناسی قیمت خودرو برلیانس را ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات کارشناسی قیمت خودرو برلیانس می‌توانید خریدی بهتر و آگاهانه‌تر را انجام دهید و مطمئن شوید که خودرو را تحت هیچ شرایطی گران‌تر از آن چه که هست نخواهید خرید.

کارشناس قیمت ایمن ران با ارزیابی قسمت‌های مختلف خودرو از جمله بدنه، تجهیزات و موارد مربوط به قسمت‌های فنی می‌تواند متقاضی را از لحاظ سلامت خودرو و قیمت واقعی آن آگاه سازد و به این ترتیب متقاضی با علم به وضعیت سلامت خودرو و قیمت واقعی آن اقدام به خرید یا عدم خرید خودرو نماید.

بهره مندی از خدمات رایگان مشاوره خودرو ایمن ران فقط با یک تماس

تضمین بهترین کارشناسی قیمت خودرو

ایمن ران

تضمین بهترین کارشناسی رنگ خودرو

با بهرمندی از مشاوره و خدمات کارشناسی خودرو ایمن ران، از سلامت خودرو خریداری شده خود مطمئن شوید

تاریخچه خودرو برلیانس

خودروهای برلیانس که در ایران H230  و H330 آن‌ها بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند محصول کمپانی برلیانس آتوی چین هستند. این کمپانی در سال 1992 فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید مینی بوس آغاز کرد و ده سال بعد یعنی در سال 2002 وارد دنیای تولید و عرضه‌ی خودروهای سواری شد. خودروهای این کمپانی چینی در ایران توسط شرکت‌های سایپا و پارس خودرو عرضه می‌شوند و توانسته‌اند در میان کاربران ایرانی از محبوبیت خوبی برخودار شوند.

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-برلیانس-سفید

کارشناسی قیمت خودرو برلیانس  | کارشناس قیمت برلیانس

کارکرد خودرو، رنگ بدنه، سال تولید و همچنین سلامت کلیه‌ی قسمت‌های خودرو از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت خودرو نقش دارند. چنان‌چه خریدار از یکی از این موارد به طور دقیق آگاه نباشد نمی‌توان گفت که خریدی مطمئن را انجام داده است. بنابراین بهتر است که پیش از خرید خودرو برلیانس اقدام به استفاده از کارشناسی قیمت خودرو برلیانس شود تا با تعیین دقیق این موارد بتوان خریدی مطمئن را تجربه کرد.

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-برلیانس-مشکی

در صورتی که خواهان استفاده از خدمات کارشناسی خرید خودرو برلیانس هستید می‌توان با ما تماس بگیرید. با تماس شما با ما، کارشناس قیمت خودرو برلیانس 30 تا 45 دقیقه پس از تماس شما یا در هر زمانی که شما بخواهید در محل خرید خودرو حاضر خواهد شد و با انجام ارزیابی‌ها و بررسی‌های لازم قیمت واقعی خودرو به شما اعلام خواهد کرد.

گفتنی است که هزینه‌ای که از شما بابت انجام کارشناسی دریافت می‌شود هزینه‌ای خالص است و هیچ گونه ارزش افزوده و مالیاتی به آن اضافه نشده است. ضمناً هزینه‌ی رفت و آمد کارشناس تماماً بر عهده‌ی ایمن ران است و شما فقط هزینه‌ی کارشناسی را پرداخت خواهید کرد.