کارشناسی قیمت خودرو تندر 90 | کارشناس قیمت تندر 90 | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی قیمت خودرو تندر 90
3/5 - (2 امتیاز)

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو تندر 90 | کارشناس قیمت تندر 90

در هنگام خرید یک خودرو منظور از کارشناسی خودرو اشاره به این مورد است که پیش از خرید خودرو یک بررسی کلی در مورد خودرو صورت می گیرد؛ که این بررسی ها عبارتند از : بررسی بدنه خودرو ، بررسی فنی خودرو، میزان کارکرد خودرو، کیلومتر و سیستم های برقی خودرو و موارد دیگر . . . تمامی این بررسی ها باید حتما توسط افراد بسیار متخصص انجام شوند مراکزی که این کارشناسی ها را انجام می دهند معمولا به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به متقاضیان هستند. از آنجایی که بسیاری از کاربران و مشتریان معمولی برای تشخیص معایب خودرو مورد نظر هیچ اطلاعاتی را ندارند.پس درخرید خودرو فراموش نکنیدکه قبل ازانجام خرید خودرو تند 90 درباره کارشناسی قیمت خودرو تندر 90 با کارشناس خودرو مشورت نمائید ؛ و کارشناس قیمت خودرو با بررسی تمام شرایط، قیمت مناسب را برای خودرو تندر 90 معین می کند.

بهره مندی از خدمات رایگان مشاوره خودرو ایمن ران فقط با یک تماس

تضمین بهترین کارشناسی قیمت خودرو

ایمن ران

تضمین بهترین کارشناسی رنگ خودرو

با بهرمندی از مشاوره و خدمات کارشناسی خودرو ایمن ران، از سلامت خودرو خریداری شده خود مطمئن شوید

تاریخچه خودروی تندر 90

رنو لوگان و یا تندر 90 ساخت شرکت رنوی فرانسه است که در سال ۲۰۰۶ انحصار تولیدش به داچیای رومانی واگذار شد. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ نسل اول این اتومبیل تولید و از اوایل سال ۲۰۱۳ نیز آغاز به تولید نسل دوم این خودرو ها شروع شد. در واقع یکی از معدود خودرو های ارزان قیمت در سطح جهان خودرو های خانواده لوگان (X90) است نام اصلی تندر 90 رنو لوگان است و تندر ۹۰ نامی است که طرف ایرانی در قرارداد با رنو بر روی رنو لوگان گذاشته‌ است؛ و از سال 91 شرکت پارس خودرو اقدام به تولید مدلی ویرایش یافته از این خودرو تحت عنوان « پارس تندر » سال ۹۱ نموده ‌است.

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-تندر-نود

کارشناسی قیمت خودرو تند 90 | کارشناس قیمت تندر 90

 معمولا توجه داشتن به بسیاری از موارد می تواند که در قیمت خودرو بسیار تاثیر گذار باشد که در این میان بیشترین تاثیر، درباره کارشناسی قیمت خودرو تندر 90 و یا هر خودرو دیگری میزان کارکرد خودرو و میزان رنگ خوردگی بعضی از قسمت ها است که این موارد نقش اساسی را در تعیین قیمت خودرو دارند. از همین رو در بیشتر موارد قیمت خودرو ها در صورت کارشناسی نشدن بسیار متفاوت تر از قیمت واقعی شان می شود و شخص مبلغی به مراتب بیش از کارکرد واقعی خودرو را برای خرید آن باید پرداخت نماید.

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-تندر-نود-از-نمای-نزدیک

کارشناس قیمت خودرو تندر 90 با بررسی های لازم این کمک را به شما می کند تا خودروی مورد نظرتان را قبل از خرید، به صورت تخصصی بررسی کرده و مهم تر از از همه از قیمت واقعی خودرو اطلاع پیدا نمائید. همان طور که درباره انجام کارشناسی گفتیم این کارشناسی ها به فرآیند بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، رنگ آمیزی، فنی، موتور و آپشن ها و برای مشخص کردن ارزش واقعی خودرو گفته می شود که تمامی این کار ها توسط کارشناس خودرو انجام می گیرد؛ و کارشناسان خودرو با داشتن تخصص و مهارت و با اطلاع از قیمت تمامی خودرو ها در بازار خودرو قیمت مناسبی را برای خودرو مشخص می نمایند.