کارشناسی خودرو کولئوس | کارشناس کولئوس | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی خودرو کولئوس
2.1/5 - (9 امتیاز)

مقدمه ای بر کارشناسی خودرو کولئوس | کارشناسی خودرو کولئوس

برای خرید رنو کولئوس دست دوم یکی از بهترین کارهایی که می‌توان انجام داد استفاده از کارشناسی خودرو کولئوس است. کارشناسی خودرو موجب می‌شود که خریدار با آگاهی بسیار بیش‌تری اقدام به خرید خودرو کولئوس کند. حین کارشناسی، تک تک قسمت‌های خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرند و اگر مشکلی در هر یک از آن‌ها وجود داشته باشد، کارشناس آن را ثبت کرده و به متقاضی اعلام خواهد نمود. بنابراین در صورتی که قصد خرید رنو کولئوس را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات کارشناسی خودرو کولئوس ایمن ران بهره ببرید و با آگاهی بیش‌ترین خودروی مورد نظر را خریداری نمایید.

تاریخچه خودروی کولئوس

کولئوس مربوط به کمپانی رنو است که در سال‌های 2000 و 2006 به نمایش درآمد و از سال 2006 تا کنون توانسته محبوبیت خوبی برای خود دست و پا کند. شاسی بلند کولئوس در سال 2016 مورد فیس لیفت قرار گرفت و نسل دوم آن که تغییرات زیادی چه در ظاهر و چه در قسمت فنی تجربه کرده بود روانه‌ی بازار شد. ضمناً همین نسل دوم موفق به کسب 5 ستاره ایمنی نیز شد و به این ترتیب کولئوس تبدیل به خودرویی شد که هم از لحاظ ظاهری، هم از لحاظ آپشن‌ها، هم از لحاظ قدرت موتور و هم از لحاظ ایمنی بتواند مخاطبین و کاربران خود را راضی نگاه دارد.

کارشناسی فنی خودرو کولئوس | کارشناسی فنی کولئوس

برای کارشناسی خودرو کولئوس در ابتدا کارشناس به بررسی وضعیت رنگ بدنه می‌پردازد. کارشناس با چک کردن رنگ بدنه در اندازه‌ی میکرون می‌تواند هر گونه رنگ شدگی، پولیش کاری و یا صافکاری را تشخیص داده و به متقاضی اعلام نماید. پس از بررسی رنگ بدنه، نوبت به بررسی سایر موارد بدنه از جمله درب‌ها، سقف، گلگیر، کاپوت و موارد این قبیل می‌رسد. سپس خودرو از لحاظ فنی و همچنین از لحاظ تجهیزات مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اگر مشکلی در موتور، سیلندر، رادیاتور، سیستم تهویه، سیستم ترمز، سیستم گیربکس و … وجود داشته باشد کارشناس بتواند آن را تشخیص دهد.

دست آخر کارشناس با انجام تست رانندگی خودرو را به طور دقیق‌تر از هر لحاظی مورد بررسی قرار می‌دهد. این نکته قابل ذکر است که کارشناس با استفاده از دستگاه میزان کارکرد واقعی خودرو را تشخیص می‌دهد و به خریدار اعلام می‌کند. افزون بر این پس از بررسی خودرو توسط کارشناس، یک قیمت اصولی و کارشناسی اعلام می‌گردد و خریدار می‌تواند با قیاس قیمت اعلام شده توسط کارشناس و قیمت پیشنهادی فروشنده تصمیم به خرید یا عدم خرید خودرو بگیرد.

در آخر به خاطر داشته باشید که پس از اتمام کارشناسی خودرو کولئوس گزارش کارشناسی به متقاضی ارائه خواهد گردید.