کارشناسی قیمت خودرو پراید | کارشناس قیمت پراید | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی قیمت خودرو پراید
امتیاز دهید

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو پراید | کارشناس قیمت پراید

مهمترین مسائلی که باید در خرید خودرو بسیار مورد توجه بگیرد عبارتند از: بررسی بدنه، بررسی فنی، بررسی دقیق موتور و گیربکس، کارکرد خودرو، آپشن‌ها، کیلومتر و سیستم های برقی خودرو، تست دیاگ و تست رانندگی است که در واقع لازمه بررسی تمامی این موارد نیازمند به وجود افرادی متخصص است. پس در هنگام معامله یک خودرو خودتان به تنهایی این امر را انجام ندهید زیرا این کار بعدا شما را با هزینه های اضافی برای تعمیرات مورد نیاز برای خودرو بسیار کلافه خواهد کرد. از جمله دیگر خدماتی که این متخصصان می‌توانند به شما ارائه نمایند، قیمت‌گذاری انواع خودرو است. به عنوان نمونه این متخصصان می‌توانند با کارشناسی قیمت خودرو پراید با در نظر گرفتن تمامی فاکتورها قیمت واقعی آن را برای شما تخمین بزنند. 

بهره مندی از خدمات رایگان مشاوره خودرو ایمن ران فقط با یک تماس

تضمین بهترین کارشناسی قیمت خودرو

ایمن ران

تضمین بهترین کارشناسی رنگ خودرو

با بهرمندی از مشاوره و خدمات کارشناسی خودرو ایمن ران، از سلامت خودرو خریداری شده خود مطمئن شوید

 نه تنها برای خرید خودرو های خارجی بلکه برای خرید خودرو داخلی نیز از کارشناس خودرو بخواهید تا شما را در این کار همراهی کند. از آن جایی که کاربران و خریداران معمولی از مهارت، دقت و تجربه کافی که برای تشخیص معایب خودرو برخوردار نیستند، کارشناس خودرو به بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، فنی و آپشن و به منظور تعیین میزان سلامت خودرو و ارزش واقعی آن می پردازد. کارشناس قیمت پراید با بررسی این خودرو در محل بازدید، شما را از قیمت واقعی خودرو مطلع می کند زیرا که قیمت این خودرو بسیار دقیق و کارشناسی شده است و در این صورت شما هیچ ضرری را متحمل نخواهید شد.

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-پراید-به-رنگ-سفید

تاریخچه خودرو پراید

خودرو پراید نزدیک به بیست چهار سال است که از قدیمی ‌ترین خودرو های بازار ایران است و هنوز هم تولید می‌ شود. تولید این خودرو در سال‌۱۹۸۶در کره تولید شد پراید نخست توسط کمپانی فورد و سپس توسط کمپانی کیا ساخته شد و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا فروش رفت. خط تولید پراید در سال ۲۰۰۱ به سایپا فروخته شد ؛ و از سال ۷۲ در ایران تولید پراید توسط شرکت سایپا آغاز شد.

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-پراید-به-رنگ-قرمز

کارشناسی قیمت خودرو پراید | کارشناس قیمت پراید

در ابتدا درباره کارشناس خودرو باید بگوییم که به فردی گفته می شود که در مورد ظاهر و فنی خودرو تخصص لازم را دارا باشد و همچنین در این باره ها دوره های مختلف را گذرانیده باشد. این کارشناس با داشتن تجربه بسیار بالا در مسائل فنی، بدنه و …

کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-پراید-نمای-داخلی

بیشتر افرادی که برای خرید خودرو دست دوم مراجعه می کنند بهتر است تا برای اطمینان از قیمت واقعی خودرو از کارشناسی قیمت خودرو پراید بهره گیرند ؛ زیرا برای یک معامله بی دردسر و زیان بار در خرید خودرو پراید برای هر دو طرف نیاز به استفاده از کارشناس قیمت خودرو پراید مهم است. شاید تصور کنید که منظور از استفاده از کارشناس خودرو یعنی انجام معاینه فنی اما باید بگوییم که این حرفه با معاینه فنی خودرو کاملا متفاوت و جدا است و از آن جایی که در معاینه فنی ارزش واقعی خودرو تعیین نمی‌شود و این وظیفه کارشناس قیمت خودرو پراید است که با بررسی تمام کارشناسی های صورت گرفته و با جمع بندی نهایی آن ها ارزش واقعی خودرو را مشخص می کند.