کارشناسی رنگ خودرو اکسنت | کارشناس رنگ اکسنت | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی رنگ خودرو اکسنت
امتیاز دهید

مقدمه ای بر کارشناسی رنگ خودرو اکسنت | کارشناس رنگ خودرو اکسنت

افراد زیادی به هنگام خرید خودرو اکسنت، به دنبال گزینه ای دست دوم هستند. گذشته از کارشناسی فنی خودرو اکسنت که برخی از افراد به اشتباه آن را خیلی جدی نمی گیرند، کارشناسی رنگ خودرو اکسنت مورد توجه جدی همه افراد هنگام خرید خودرو دست دوم اکسنت می باشد. متأسفانه بسیاری از افراد کارشناسی رنگ خودرو اکسنت را در حد بسیار سطحی در نظر می گیرند در حالی که این کار بخشهای پیچیده ای دارد. بخش کارشناسی خودرو اکسنت در ایمن ران می تواند مشاوری امین و دلسوز برای کارشناسی رنگ خودرو اکسنت باشد. به خاطر داشته باشید که پرداخت مبلغی کم در ازای کارشناسی رنگ خودرو اکسنت، می تواند از هزینه های احتمالی زیادی در آینده جلوگیری نماید. با تماس ساده ای با ایمن ران می توانید در مدت کمی کارشناس رنگ خودرو اکسنت را بر سر اتوموبیل مورد نظر برای خرید، حاضر نمایید.

کارشناسی هر خودرویی در ایمن ران از سه بخش اصلی کارشناسی رنگ، کارشناسی فنی و کارشناسی قیمت خودرو تشکیل می شود که در این مطلب پس از بیان تاریخچه ای از خودرو اکسنت، به طور تخصصی بخشهای مختلف کارشناسی رنگ خودرو اکسنت را توضیح خواهیم داد.

تاریخچه خودروی هیوندای اکسنت

خودرو هیوندای اکسنت در ابتدا با نام ورنا در کشور کره جنوبی عرضه شد و بعدها با شروع از استرالیا در بازار کشورهایی مانند روسیه و انگلیس پا گذاشت. کرمان خودرو اولین شرکتی بود که 7 سال پیش این خودرو را در ایران در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه کرد و نسل چهارم آن را هم به تازگی در سال گذشته در ایران مونتاژ نمود. این خودرو در کلاس کامپکت کوچک قرار دارد.

کارشناسی رنگ خودرو اکسنت | کارشناس رنگ اکسنت

کارشناسی رنگ خودرو اکسنت دست دوم یا همان بررسی تعویض شگی قطعات بدنه خودرو، موضوعی است که گریبانگیر همه خریداران خودرو دست دوم در ایران است. اولویت اول همه فروشندگان خودرو دست دوم اکسنت  قلم گیری بدنه یا صافکاری بدون رنگ بدنه خودرو است.

 چنین مواردی معمولاً به سادگی قابل تشخیص است و مبلغ زیادی از قیمت خودرو نمی کاهد.

ولی در موارد دیگری مانند استفاده از قطعات جدید و تعویض ماهرانه قطعات مختلف خودرو، اهمیت حضور یک کارشناس رنگ خودرو اکسنت دو چندان می شود. تشخیص این موراد که به وفور ممکن است توسط فروشندگان پنهان شود، حتماً نیاز به کارشناسی دارد؛

 کارشناسی رنگ خودرو اکسنت توسط کارشناسان ایمن به سه بخش مهم تقسیم می شود:

  • کارشناسی خودرو اکسنت  جهت تحقیق در مورد اصل بودن اتاق خودرو که شامل سقف، ستونها و شاسی می شود. نکته مهم اینست که در صورت ایراد جدی در این بخش، کارشناس توصیه به عدم خرید خودرو خواهد کرد.
  • کارشناسی رنگ اکسنت در ده قطعه خارجی بدنه که عبارت است از درب کاپوت و صندوق عقب، چهار گلگیر و چهار درب اصلی

در این بخش بیشترین ترمیم و تعمیر توسط فروشندگان انجام می شود و با پیشرفتهایی که نقاشان اتوموبیل در سالهای اخیر داشته اند، تشخیص رنگ­شدگی در آنها واقعاً مشکل است..

استفاده از قطعات استوک به جای قطعات اصلی، موضوع شایعی است که برای تشخیص آن نیاز به کارشناسی رنگ خودرو اکسنت می باشد.

کارشناس رنگ خودرو اکسنت، در انتهای کارشناسی مبتنی بر سه مورد اخیر، برگه‌ی تأییدیه را از طرف ایمن ران تحویل خواهد داد.