هیوندای سوناتا NF 2004-2009 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی هیوندای رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
هیوندای سوناتا
4/5 - (12 امتیاز)

توضیحات :هیوندای سوناتا nf 2004 2009

هیوندای سوناتا که یک سدان متوسط محسوب می شود، سال 1985 معرفی شد و با 32 سال قدمت، هم اکنون در نسل هفتم به سر می برد. پنجمین نسل از هیوندای سوناتا با نام سوناتا NF از سال 2004 تا 2009 تولید شده است و توسط آسان موتور در ایران نیز عرضه می شود.

این خودرو از موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 159 اسب بخار بهره می برد. سیستم گیربکس سوناتا 5 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی است و با وزن 1463 کیلوگرمی در مدت 10.4 ثانیه به حداکثر سرعت 201 کیلومتر بر ساعت می رسد.

ماشین های هیوندای امکانات رفاهی قابل قبولی دارند و سوناتا NF هم از این ویژگی سود میبرد و یک پله از رقبایش سطح بالاتری دارد. فرمان هیدرولیک ، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر ، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ های جلو براساس نور محیط ، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3  به همراه 6 بلندگو ، دارای پورت های AUX – USB – IPOD ، کنترل سیستم صوتی روی فرمان ،کروز کنترل، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی به همراه گرمکن ، مجهز به شیشه های سولار ، سقف شیشه ای چند حالته ، مدیریت پیمایش ، صندلی ها و تودوزی تمام چرم و روکش طرح چوب و چرم داشبورد ، فرمان و دسته دنده از جمله امکانات رفاهی هیوندای سوناتا NF هستند.

هیوندای سوناتا NF تقریبا ماشین کم استهلاکی است و آپشن هایش نسبت به رقبا بیشتر است و هزینه های نگهداری این ماشین هم کمتر است.

خدمات پس از فروش این خودرو توسط آسان موتور ارائه میگردد که سطح رضایتمندی بسیاری بالایی از آن گزارش میشود.

از رقبای این خودرو در رده قیمتی اش تویوتا کمری و نیسان ماکسیما است.