هیوندای سوناتا LF 2017 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی هیوندای رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
هیوندای سوناتا 2017 Lf
3.7/5 - (4 امتیاز)

توضیحات :هیوندای سوناتا 2017 lf

هیوندای سوناتا خودرویی سدان سایز متوسط است که اکنون هفتمین نسل خود را  با نام سوناتا LF می گذراند . این خودرو نسبت به نسل پیشین خود که با نام سوناتا YF و NF شناخته میشدند تغییرات زیادی کرده و با نگاه اول متوجه جلو پنجره کرومیک جدید و چراغ های جلوی زنون آن می شوید.

سوناتا LF در ایران توسط آسان موتور در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می شود. سوناتا LF دستی دارای موتور 2 لیتری با قدرت 157 اسب بخار است که 0 تا 100 را در 10.8 ثانیه طی میکند و به حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد و سوناتا LF اتوماتیک از یک موتور 2.4 لیتری با قدرت 178 اسب بخار بهره می برد، شتاب این مدل 9.9 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 205 کیلومتر بر ساعت است . سوناتا LF دستی 45 کیلوگرم سبک تر از مدل اتوماتیک است و مصرف سوخت کمتری نیز دارد.

از نظر امکانات ایمنی و رفاهی سوناتا LF یکی از کاملترین خودروهاست. این خودرو دارای سیستم کنترل وضعیت رانندگی است و به شما این امکان را می دهد  که با توجه به نیازتان یکی  از سه حالت عادی ، اسپرت و اکو را انتخاب کنید.

داشبورد این خودرو به شکل T است  و کلید ها و صفحه نمایش و کنترل ها در جایی قرار دارند که با کمترین حرکت چشم می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. سیستم  درب صندوق عقب این خودرو هوشمند است و با ایستادن به مدت  3 ثانیه با کلید هوشمند باعث می شود درب آن به صورت خودکار باز شود.

از نظر ایمنی  می توانید با خیالی راحت در این خودرو سواری کنید  چرا که در بیش از نیمی از بدنه ی این خودرو از فولاد پر قدرت AHSS استفاده شده است.

خدمات پس از فروش خودرو توسط آسان موتور نمایندگی رسمی هیوندای در ایران ارائه میگردد و میزان رضایتمندی بالایی از خدمات آن گزارش میشود.

این خودرو با خودروهایی مانند هوندا آکورد،  تویوتا کمری و  کیا اپتیما رقابت می کند.