هیوندای جنسیس 2010 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی هیوندای رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
هیوندای جنسیس
4.2/5 - (16 امتیاز)

توضیحات :هیوندای جنسیس 2010

بعد از هیوندای سنتنیال ، هیوندای جنسیس (Genesis) دومین خودروی لوکس شرکت هیوندای موتور است که از سال 2008 تولید در دو مدل سدان و کوپه  آن آغاز شده است و هم رده خودروهای سازنده‌ای نظیر لکسوس قرار گرفت. طراحی این خودرو در همان نگاه اول ما را به یاد مرسدس بنز اس کلاس و در نمای پشت،  بی ام و می اندازد.

خودروی جنسیس در سال ۲۰۱۲ در قسمت بدنه، شاسی و از همه مهمتر موتور، دچار تغییراتی شد.

این خودرو مجهز به موتور قدرتمند 6 سیلندر خورجینی به حجم 3.8 لیتر  و با خروجی دو اگزوز است. سیستم گیربکس هیوندای جنسیس، 8 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی مجهز است و می تواند در مدت 6.7 ثانیه به حداکثر سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد!

از جمله ویژگی های استاندارد جنسیس می توان به مواردی نظیر رینگ های آلیاژی 17 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک، چراغ های LED، چراغ های مه شکن، گرم کن آینه، لوازم جانبی کامل، کنترل آب و هوای اتوماتیک، سیستم دسترسی بدون کلید، پوشش داخلی چرمی، گرم کن صندلی های جلو، آینه های الکتروکرومیک، سیستم صوتی مجهز به هفت بلندگو (CD Player)، پورت های iPod، بلوتوث، و سیستم مسیریاب ماهواره ای اشاره کرد.

بسته امکانات انتخابی با هزینه بالاتر نیز موجود است که شامل مواردی اعم از رینگ های 18 اینچی، سانروف، آینه های بیرونی تاشونده، برف پاک کن اتوماتیک، قابلیت ذخیره تنظیمات صندلی راننده، امکان تنظیم فرمان به صورت تلسکوپی، پرده عقب، سیستم مسیریاب ماهواره ای، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، و سیستم صوتی مجهز به 14 بلندگو می شود.

خودروی جنسیس هنوز سدانی جذاب می‌‌باشد و در دنیای امروز خودروهای مدرن هوشمندانه‌‌ترین انتخاب است. فضای جادار ، امکانات رفاهی زیاد ، امنیت خوب و داشتن 5 ستاره ایمنی از NHTSA،  شتاب  و سرعت خوب  از نکات مثبت این خودرو به شمار می آیند ولی با وجود اینکه این خودرو در کلاس خودروهای لوکس قرار می گیرد  ظاهر معمولی داخل کابین و صندلی های غیر تاشوی عقب ، مصرف نسبتاً زیاد سوخت در شهر این خودرو و هزینه بالای سرویس و تعمیرات از معایب جنسیس است.

این خودرو توسط آسان موتور وارد و پشتیبانی میشود. خدمات پس از فروش این شرکت توانسته میزان رضایتمندی قابل توجهی را به خود اختصاص دهد به طوریکه که رتبه دوم را کسب کرده است.