هیوندای جنسیس کوپه - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی هیوندای رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
هیوندای جنسیس کوپه
2.7/5 - (3 امتیاز)

توضیحات :هیوندای جنسیس کوپه

هیوندای جنسیس کوپه ، به عنوان اولین خودروی کوپه دیفرانسیل عقب کمپانی کره ای هیوندای موتور از سال 2008 تاکنون تولید شده است.

این کوپه ی اسپرت همانند هیوندای جنسیس سدان از یک موتور 6 سیلندر خورجینی  3.8 لیتری بهره می برد. توان تولید شده از این موتور قدرتمند 300 اسب بخار است و با سیستم گیربکس 6 سرعته اتوماتیک صفر تا 100 را در مدت 6.3 ثانیه طی میکند و به حداکثر سرعت 240 کیلومتر بر ساعت می رسد.

ظرفیت این خودرو برای 4 سرنشین است و از صندلی هایی با روکش چرم و اسپرتی استفاده شده است. سان روف 3 حالته، کنترل سیستم صوتی روی فرمان ،صفحه نمایشگر اطلاعات راننده به شکل استوانه ای ، کلید هوشمند و استارت دکمه ای ، پورت های AUX ،  USB و IPOD و سیستم صوتی infinity به همراه 5 بلندگو از جمله امکانات هیوندای جنسیس کوپه است.

طراحی داخلی جذاب و اسپرت جنسیس هیوندای، فضای داخلی جادار با توجه به ابعاد و فرم بدنه ، بالا بودن لذت رانندگی به دلیل ارتفاع پایین ، عملکرد خوب و متناسب با توان ترمزهای خودرو ، هندلینگ بسیار خوب خودرو ، جذاب بودن صدای پیشرانه به ویژه در دوره های پایین تر از حد مجاز از مزیت های این خودرو و کیفیت نامطلوب پخش صوت ، عطش زیاد در مصرف سوخت ، دید ضعیف محیط اطراف و امکانات رفاهی نسبتاً کم از معایب آن است.

به جرات می‏توان گفت که در دسته خودروهای هم قیمت، هیچ اتومبیلی به اندازه جنسیس کوپه  نمی‏تواند هیجان و لذت رانندگی اسپرت را به شما القا کند. در واقع خودرو جنسیس کوپه با پیشرانه توانمندش فکر به چالش کشیدن رقبای گران قیمت آلمانی مانند بی ام و سری 3 کوپه، مرسدس بنز SL و باکستر را در سر دارد. در مجموع اگر به دنبال خودروی قدرتمند و اسپرت میباشید خودرو جنسیس ارزش خرید را دارد. پیشنهاد ما نسخه 2013 جنسیس کوپه میباشد چراکه بسیاری از نارسایی های این مدل را بهبود بخشیده است.

واردات و خدمات پس از فروش این خودرو توسط آسان موتور(نمایندگی رسمی هیوندای) در ایران صورت میگردد و میزان رضایتمندی مطلوبی از آن گزارش میشود.

این خودرو از موسسه NHTSA 5 ستاره ایمنی دریافت کرده است.