هیوندای آزرا 2012 - مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی هیوندای رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
هیوندای آزرا
1/5 - (1 امتیاز)

توضیحات :هیوندای آزرا 2012

خودروی Azera سدانی پنج نفره با اندازه متوسط است. گرنجور از نظر ظاهری و داخلی دچار تحول کاملی گشته و به نظر میاد که از سال ۲۰۱۱ به بعد کمپانی هیوندای به جهتی روی گردانده تا بتوان اصالت کره ای بودن خود را همانند سایر کمپانی های بزرگ دنیا مثل تویوتا، بنز و … حفظ کند. این خودرو چیزی ما بین خانواده Sonata و خودوری مجلل Genesis است.

آزرا 2012 مجهز به یک موتور خورجینی با حجم 3300 سی  سی می باشد که 293 اسب بخار را در دور 345 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد که این قدرت توسط یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

این خودور در ۲ تیپ base و limited موجود است که سیستم جهت‌ یاب (navigation) و آینه بغل برقی در تیپ base وجود ندارد.

در بخش امکانات رفاهی گرنجور باید به، ماساژور صندلی راننده، گرمکن فرمان و صندلی برای همه ی چهارسرنشین، پرده های آفتابگیر جانبی سرنشینان عقب ، دریچه های کولر جداگانه برای سرنشینان عقب، با قاب فیبر کربن، سقف پانوراما و در بخش امکانات ایمنی میتوان به اضافه شدن ایربگ محافظ زانوی راننده که جمعا گرنجور دارای ۱۳ایربگ میباشد و همچنین کروز کنترل هوشمند به طوری که در هنگام نزدیک شدن به خودروی جلویی به از برخورد شما با اتومبیل دیگر جلوگیری میکند و … اشاره کرد.

در یک نگاه کلی آزرا حس اطمینان در رانندگی را به شما القا می کند چون خبری از حرکات موّاج گونه ای که در دیگر سدان ها به چشم می خورد نیست.

همه خودروهای Azera  دارای خدمات پس از فروش به مدت پنج سال از شرکت هیوندای هستند که این خدمات در ایران توسط آسان موتور ارائه میگردد و رضایتمندی بالایی از عملکرد آن گزارش میشود.

رقیب مستقیم این خودرو تویوتا کمری است.