کارشناسی قیمت خودرو ساندرو استپ وی | کارشناس قیمت ساندرو | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی قیمت خودرو ساندرو استپ وی
امتیاز دهید

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو ساندرو استپ وی | کارشناس قیمت ساندرو استپ وی

برای خرید یا فروش خودرو ساندرو استپ وی یکی از چالشهای اصلی تعیین قیمتی است که هیچکدام از خریدار یا فروشنده ضرر نکند. شاید در ظاهر، این کار ساده باشد ولی برای کارشناسی قیمت خودرو ساندرو استپ وی دو مرحله اصلی کارشناسی فنی و کارشناسی رنگ این خودرو باید طی شود، تا بتوان به مرحله تعیین قیمت رسید. متأسفانه بسیاری از افراد بدون انجام این مراحل و فقط با نشان دادن خودروی مورد نظر به یک مکانیک معمولی، تصمیم خود را در مورد قیمت خودرو و خرید یا عدم خرید آن می گیرند.

بهره مندی از خدمات رایگان مشاوره خودرو ایمن ران فقط با یک تماس

تضمین بهترین کارشناسی قیمت خودرو

ایمن ران

تضمین بهترین کارشناسی رنگ خودرو

با بهرمندی از مشاوره و خدمات کارشناسی خودرو ایمن ران، از سلامت خودرو خریداری شده خود مطمئن شوید

کارشناسان ایمن ران با دریافت هزینه کمی و به محض در خواست شما می­توانند با حاضر شدن بر سر اتوموبیل مورد نظر، قیمت کارشناسی شده را به شما اعلام نمایند و شما را از انجام هزینه گزاف بازدارند. در ادامه با بیان تاریخچه ای مختصر در مورد خودرو ساندرو استپ وی، به بیان مراحل اصلی تعیین قیمت این خودرو خواهیم پرداخت.

کارشناسی-خودرو-ساندرا-اسنپ-وی-به-رنگ-سیاه

تاریخچه خودروی ساندرو استپ وی

صنعت خودروی فرانسه در سال 2009 شاهد طراحی خودرویی به نام ساندرو استپ وی توسط شرکت رنو بود. البته این طراحی، آن قدرها هم جدید نبود چون این خودرو با طرح قبلی آن، فقط در ارتفاع و کمی هم در ظاهر متفاوت بود. البته طراحی این مدل مطابق با نتایج تحقیقات بازاریابی شرکت رنو بود که می گفت بسیاری از مشتریان، علاقمندند که مدل شاسی بلند این خودرو را سوار بشوند. این خودرو در سال 1395 و پس از برجام با همکاری پارس خودرو و نیسان در ایران تولید شد و با استقبال ایرانیان مواجه شد.

کارشناسی-خودرو-ساندرا-اسنپ-وی-به-رنگ-قرمز

کارشناسی قیمت خودرو ساندرو استپ وی | کارشناس قیمت ساندرو استپ وی

در مورد فرایند کارشناسی قیمت خودرو در ایمن ران باید گفت، پس از تماس با کارشناس ایمن ران و حضور وی بر سر اتوموبیل مورد نظر، وی 6 مرحله را به سرعت برای شما انجام خواهد داد. در مرحله اول به کمک سه فاکتور برند و مدل خودرو، سال تولید خودرو و میزان کارکرد خودرو، بازه حدودی قیمت را تعیین خواهد کرد. در مرحله دوم کارشناسی رنگ خودرو ساندرو استپ وی انجام خواهد شد. این بخش شامل بررسی رنگ ستون ها، شاسی، سقف، دربها، گلگیرها، کاپوت جلو و صندوق عقب است. در صورت ایراد جدی در سقف، ستونها یا شاسی ها، کارشناس توصیه به عدم خرید خودرو خواهد کرد و در صورت خرید هم، این موضوع روی کاهش قیمت خودرو تأثیر زیادی خواهد داشت.

کارشناسی-خودرو-ساندرا-اسنپ-وی-نمای-داخل

در مرحله بعد کارشناشی فنی انجام خواهد شد که تست موتور و گیربکس است که در صورت وجود ایراد در این بخش، قیمت خودرو کاهش چشمگیری خواهد یافت. در مرحله چهارم نیز لاستیکها و داشتن بیمه مورد نظر خواهد بود. در صورت نداشتن عاج مناسب در لاستیک ها، هزینه یک یا دو جفت لاستیک به قیمت روز از قیمت خودرو کسر خواهد شد. همچنین در صورتی که بیمه خودرو کمتر از 6 ماه باشد، هزینه 6 ماه بیمه خودرو نیز از قیمت آن کم خواهد شد. مرحله پنجم نیز به بررسی آبشن های اضافی مانند رینگ، ضبط و باند و … بر می گردد که در صورت وجود آنها، تا حدود 35 درصد قیمت آنها به قیمت خودرو اضافه خواهد شد. در آخر هم با توجه به تمام مراحل گذشته قیمت کارشناسی شده به مشتری اعلام می شود و برگه تأییدیه باید از کارشناس ایمن ران توسط مشتری محترم دریافت شود.