کارشناسی خودرو ساندرو استپ وی - کارشناسی خودرو, کارشناسی فنی خودرو رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی خودرو ساندرو استپ وی
امتیاز دهید

 مقدمه ای بر کارشناسی خودرو ساندرو استپ وی | کارشناسی خودرو ساندرو استپ وی

بسیاری از افراد تصور می کنند که هزینه کردن برای کارشناسی خودرو دست دوم کار بیهوده ای است و خودشان می توانند با کمی دقت در هنگام خرید خودرو دست دوم به موفقیت برسند. این در حالیست که در بازار مکاره ای که متأسفانه در خرید و فروش خودرو دست دوم به وجود آمده است، بسیاری از افراد نامطلع در حال ضرر دادن هستند چرا که تشخیص خیلی از مشکلاتی که در ظاهر خودرو مشخص نیستف بدون حضور یک کارشناس و استفاده از دستگاه های خاص امکان پذیر نیست. بنابراین اگر به دنبال خرید خودرو ساندرو استپ وی دست دوم هستید، ما به شما مراجعه به ایمن ران را توصیه می کنیم. با این کار شما می توانید با کمی هزینه در ابتدا، از ضررهای هنگفت پیش رو جلوگیری نمایید. برای این کار می توانید با یک تماس آنی، کارشناس ایمن ران را بلافاصله در محل خرید خودرو حاضر نمایید. بعد از تاریخچه ای کوتاه در مورد خودرو ساندرو استپ وی به شرح فرایند کارشناسی خودرو ساندرو استپ وی در ایمن ران خواهیم پرداخت.

تاریخچه خودروی ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی که طراحی سال 2009 کشور فرانسه است، با همکاری نیسان و پارس خودرو در سال 1395 در ایران تولید شده است. پیش­فروش این خودرو در ایران برای اولین بار با استقبال زیادی مواجه شد. این خودرو تنها از نظر ارتفاع و مقدرای از نظر ظاهری با رنو ساندرو معمولی متفاوت است به طوری که حتی موتور آن، همان موتور 1.6 لیتری رنو ساندرو معمولی است. ناگفته نماند به گفته برخی کارشناسان، مونتاژ این خودرو در ایران بعد از تغییر و تحولاتی که در روابط ایران و فرانسه پس از برجام رخ داد، انجام شد.

کارشناسی فنی خودرو ساندرو استپ وی | کارشناسی فنی ساندرو استپ وی

برای شروع فرایند کارشناسی خودرو کافیست در هنگام خرید در بالای سر خودرو با کارشناسان ایمن ران تماس بگیرید. آنها بعد از حضور در ابتدای کار، سلامت بخشهای اصلی خودرو یعنی موتور، سرسیلندر، رادیاتور، اتاق و شاسی خودرو را مورد بررسی قرار می دهند. بخشهایی مانند رنگ بدنه، گلگیرها، شیشه ها، درب ها، سقف و صافکاری خودرو ساندرو استپ وی هم در اولویت بعدی کارشناسی هستند. همچنین این کارشناسان برای تعیین میزان کیلومتر طی شده توسط خودرو، به رؤیت کیلومترشمار  اکتفا نمی کنند و با دستگاه مخصوصی این کار را انجام خواهند داد. تست رانندگی خودرو نیز پایان بخش کارشناسی خودرو ساندرو استپ وی خواهد بود تا کارشناس به کمک عواملی مانند صدای بخشهای مختلف خودرو در هنگام رانندگی، زمانی که خودرو  برای شتاب گرفتن صرف می کند و … در هنگام رانندگی به مشکلات پنهانی که احتمالاً در خودرو وجود دارد، پی ببرد. بعد از طی تمام این مراحل است که او می تواند با خیال راحت قیمت واقعی خودرو را برای مشتری تخمین بزند تا وی با خیال راحت اقدام به خرید نماید.

 نکته ای که مشتریان محترم نباید فراموش کنند، دریافت برگه‌ی تأییدیه از کارشناس ایمن ران خواهد بود. به کمک این برگه می توانید در صورت بروز هر مشکل، موضوع را با ایمن ران در میان بگذارید.