کارشناسی قیمت خودرو رانا | کارشناس قیمت رانا | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی قیمت خودرو رانا
امتیاز دهید

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو رانا  |  کارشناس قیمت رانا

استفاده از کارشناسی قیمت خودرو رانا موجب می‌شود که به هنگام خرید این خودرو، خریدار هیچ گونه دغدغه‌ای از بابت گران خریدن خودرو دست دوم نداشته باشد. زیرا کارشناس پس از بررسی خودرو از هر لحاظی یک قیمت کارشناسی و اصولی به خریدار اعلام می‌کند و سپس خریدار می‌تواند با مقایسه‌ی قیمت پیشنهادی کارشناس و قیمتی که فروشنده بر روی خودروی خود گذاشته است به صورت کاملاً آگاهانه تصمیم بگیرد که آیا خرید خودروی مورد نظر مقرون به صرفه هست یا نه؟

ایمن ران، ارائه‌ دهنده‌ی خدمات کارشناسی قیمت خودرو رانا است. برای استفاده از این خدمات، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناس قیمت خودرو رانا نیم ساعت پس از تماس شما در محل خرید خودرو جهت انجام کارشناسی حاضر شود.

بهره مندی از خدمات رایگان مشاوره خودرو ایمن ران فقط با یک تماس

تضمین بهترین کارشناسی قیمت خودرو

ایمن ران

تضمین بهترین کارشناسی رنگ خودرو

با بهرمندی از مشاوره و خدمات کارشناسی خودرو ایمن ران، از سلامت خودرو خریداری شده خود مطمئن شوید

تاریخچه خودرو رانا

رانا از جمله خودروهایی است که از آن‌ها با عنوان خودروی ملی یاد می‌شود. این خودرو بر روی پلتفرم پژو 206 اس دی ساخته شده و از سال 1391 در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

می‌توان گفت که اوضاع خرید و فروش رانا در کشور از دیگر خودروی ملی یعنی تیبا بهتر است و البته خودِ خودروی رانا نیز قدرت‌مندتر و با امکانات‌تراز خودروی تیبا است. اگر قصد خرید خودروی رانا دارید، انتخاب اشتباهی نکرده‌اید.

کارشناسی-خودرو-ایمن ران-رانا-از-نمای-روبرو

کارشناسی قیمت خودرو رانا  | کارشناس قیمت رانا

در ایران علاوه بر سال تولید خودرو، برخی موارد دیگر نیز وجود دارند که بر روی قیمت خودرو دست دوم مؤثر هستند. یکی از این موارد میزان کارکرد خودرو است و موردی دیگر عدم رنگ شدن خودرو. اما متأسفانه برخی دلالان وجود دارند که در خصوص این موارد اطلاعات درستی به خریدار نمی‌دهند و به این ترتیب عدم اعتماد به فروشنده به هنگام خرید خودرو به یک امر منطقی و عقلانی تبدیل شده است.

به عنوان مثال، برخی از فروشنده‌ها خودشان میزان کارکرد واقعی خودرو را دستکاری می‌کنند و با پایین آوردن میزان آن سعی در افزایش قیمت دارند. همچنین نقاشان خودرو به اندازه‌ای حرفه‌ای شده‌اند که در صورتی که خودرویی به شدت تصادف کرده باشد و به همین دلیل رنگ شده باشد خریدار با چشم غیر مسلح نمی‌تواند تشخیص دهد که خودروی مورد نظر رنگ شده است.

کارشناسی-خودرو-ایمن ران-رانا-سفید

بنابراین بهتر است که به هنگام خرید خودرو رانا دست دوم، حتماً از خدمات کارشناسی قیمت خودرو رانا استفاده شود. کارشناس با بررسی دقیق میزان کارکرد خودرو و همچنین بررسی و ارزیابی بدنه‌ی خودرو از لحاظ رنگ شدگی، پولیش کاری، صافکاری و موارد این قبیل و البته با بررسی قسمت‌های فنی خودرو و ارزیابی آن از طریق تست رانندگی می‌تواند یک قیمت کارشناسی و اصولی به خریدار اعلام کند تا، همان گونه که در بالا نیز گفته شد، خریدار بتواند با در نظر داشتن این قیمت و همچنین قیمت پیشنهادی فروشنده تصمیم به خرید یا عدم خرید خودرو رانا بگیرد.

بنابراین در صورتی که شما قصد خرید خودرو رانا دست دوم دارید، پیشنهاد می‌کنیم که نیم ساعت پیش از خرید خودرو با ایمن ران تماس بگیرید تا کارشناس ایمن ران جهت کارشناسی قیمت خودرو رانا در محل حضور یابد و بتوانید خریدی آگاهانه و به دور از ریسک را انجام دهید.