کارشناسی رنگ خودرو سراتو | کارشناس رنگ سراتو | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی رنگ خودرو سراتو
امتیاز دهید

مقدمه ای بر کارشناسی رنگ خودرو سراتو | کارشناس رنگ خودرو سراتو

چنانچه هیچ گونه آشنایی قبلی در رابطه با کارشناسی رنگ خودرو ندارید لازم است به اطلاعتان برسانیم که خدمات بسیار تخصصی توسط کارشناس رنگ خودرو ارائه می شود که این خدمات برای خریداران در حین خرید بسیار کمک کننده خواهد بود. در واقع هدف از کارشناسی رنگ خودرو سراتو بازدید قطعات تعویضی و قطعات رنگ شده ، بازدید شاسی ها ، بازدید اتاق و برش های اتاق و نیم اتاق خودرو می باشد که تمامی این موارد توسط کارشناس رنگ خودرو سراتو انجام می گیرد. در کارشناسی رنگ خودرو عوامل گوناگونی بررسی می شوند از جمله تشخیص رنگ شدگی قطعات، بازدید اصالت خودرو و بازدید شاسی ها و چپی بودن یا نبودن خودرو نیز بررسی می گردد.اما خریداران گرامی لازم است بدانید که هر قطعه ای که رنگ می شود نظیر کاپوت جلو و یا عقب و سقف و درب ها یا گلگیرها در تعیین قیمت خودرو ارتباط کاملا مستقیمی دارند و علاوه برآن در وضعیت خودرو نیز ارتباط مستقیم دارد.در ادامه مطلب به طور کامل در رابطه با تاریخچه  خودرو سراتو و کارشناسی رنگ خودرو سراتو به ارائه توضیحاتی پرداخته ایم.

تاریخچه خودروی سراتو

چنانچه قصد خرید خودرویی ایمن و درجه یک را دارید خودرو سراتو (Cerato) گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان خواهد بود. جهت آشنایی بیشتر با تاریخچه خودرو سراتو لازم است به اطلاعتان برسانیم که تولید خودرو کیا سراتو (Cerato)  به سال 2003 برمیگردد. خودرو کیا سراتو با توجه به اینکه در کشور آمریکا طراحی شده است اما ظاهری کاملا اروپایی دارد و در طی این سالها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و همچنین اعتبار، فضای زیاد در قسمت عقب خودرو و طراحی بدنه و ظاهری عالی و بزرگ از مزایای این خودرو پرطرفدار می باشد.برای آشنایی بیشتر شما عزیزانی که قصد خرید این خودرو را دارید لازم می دانیم به اطلاعتان برسانیم که در واقع خودرو سراتو در سه نسل تولید شده است که البته اکنون در ایران شاهد مونتاژ و عرضه نسل دوم این خودرو توسط شرکت سایپا در دو نوع دستی 1600 و اوتومات 2000 هستیم.ضمن اینکه خودرو سراتو از سال 1393 در دو نوع سدان و کوپه به بازار عرضه گردید.همچنین پس از توقف عرضه نوع کوپه شاهد جایگزینی مدل هاچ بک بوده ایم که البته این مدل در ایران وجود ندارد.در ادامه به طور کامل در زمینه کارشناسی رنگ خودرو سراتو و خدماتی که توسط کارشناس رنگ خودرو انجام می گیرد پرداخته ایم.

 

کارشناسی رنگ خودرو سراتو | کارشناس رنگ سراتو

اما در رابطه با کارشناسی رنگ خودرو چه می دانید؟ در طی چند سال گذشته با توجه به بازارداغ خرید و فروش خودروهای دست دوم، شاهد ترفند های بسیاری ازسوی دلالان خودرو برای فروش خودروهای دست دوم معیوب و رنگ شده بوده ایم.به همین دلیل نیاز به یک کارشناس رنگ خودرو پیش از خرید خودرو به شدت احساس می شود.بنابراین مشورت و بهره گیری از خدمات یک کارشناس رنگ خودرو سراتواین امکان را بوجود می آورد که خریداران از مواردی از جمله کارشناسی رنگ خودرو، کارشناسی فنی خودرو، کارشناسی قیمت خودرو تشخیص کوچکترین ایرادهای بدنه اعم ازرنگ شدگی ،تعویض اجزای بدنه ،صافکاری بیرنگ وحتی پولیش شدگی … مطلع شوند و با آگاهی بیشتری نسبت به خرید خورو مورد نظر اقدام نمایند. بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از خرید خودرو از خدمات کارشناسی خودرو بهره مند شوید ومطلقا بدون مشورت با کارشناس رنگ اقدام به خرید خودرو ننمایید.