کارشناسی خودرو سانگ یانگ اکتیون | کارشناس سانگ یانگ اکتیون | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی خودرو سانگ یانگ اکتیون
4/5 - (6 امتیاز)

مقدمه ای بر کارشناسی خودرو سانگ یانگ اکتیون | کارشناسی خودرو سانگ یانگ اکتیون

پرداختن هزینه‌ای اندک برای کارشناسی خودرویی که قرار است با قیمتی میلیونی خریداری شود، منطقی است. کارشناسی خودرو سانگ یانگ اکتیون موجب می‌گردد که هر آن مشکلی که در خودرو وجود دارد (چه مشکل در بدنه، چه مشکل در تجهیزات و آپشن‌ها و چه مشکل در موتور) مشخص گردد و خریدار بتواند نسبت به مشکلاتِ موجود در خودرو علم پیدا کند. بنابراین اگر قصد خرید سانگ یانگ اکتیون دست دوم دارید بهتر است که از خدمات کارشناسی خودرو سانگ یانگ اکتیون ایمن ران بهره ببرید.

برای بهره بردن از این خدمات هر زمان که قصد خرید خودرو داشتید، نیم ساعت قبل با ایمن ران تماس بگیرید تا کارشناس در عرض نیم ساعت در محل حضور پیدا کرده و اقدام به کارشناسی خودرو سانگ یانگ اکتیون نماید.

تاریخچه خودروی سانگ یانگ اکتیون

کمپانی کره‌ای سانگ یانگ از سال 1954 در حال فعالیت است اما از سال 1986 که توسط گروه سانگ یانگ خریداری شد فعالیت جدی‌تر خود را در زمینه‌ی تولید خودرو آغاز نمود. از همان زمان تا کنون خودروهای مختلفی از کوراندو گرفته تا همین اکتیون و تیوولی را روانه‌ی بازار کرده و توانسته به موفقیت نیز دست پیدا کند. این کمپانی کره‌ای چند سالی است که توسط کمپانی هندی ماهیندرا خریداری شده و به عنوان زیرمجموعه‌ی این کمپانی هندی فعالیت می‌کند.

سانگ یانگ اکتیون به عنوان یکی از محصولات کمپانی سانگ یانگ از سال 2006 روانه‌ی بازار شده و مدتی است که در ایران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. سانگ یانگ اکتیون با پیشرانه‌ای با قدرت 148 اسب بخار قدرت و 214 نیوتن متر گشتاور از جمله خودروهایی است که در عین آن که قدرتی زیاد ندارد ولی محبوبیتی قابل توجه در میان مصرف کنندگان دارد.

کارشناسی فنی خودرو سانگ یانگ اکتیون | کارشناسی فنی سانگ یانگ اکتیون

اگر قصد خرید سانگ یانگ اکتیون به صورت دست دوم را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از خدمات کارشناسی سانگ یانگ اکتیون ایمن ران بهره ببرید. همان گونه که در بالا نیز گفته شد، با تماس شما با ایمن ران، کارشناس پس از نیم ساعت در محل خرید و فروش شما حاضر شده و اقدام به کارشناسی خواهد نمود. کارشناس، رنگ بدنه، صافکاری و پولیش کاری تمامی قسمت‌های بدنه را مورد بررسی قرار می‌دهد و نتیجه را در برگه ثبت می‌کند. سپس نوبت به ارزیابی تجهیزات و موتور سانگ یانگ اکتیون می‌شود. در این مرحله، سیستم ترمز، تهویه مطبوع، گیربکس، شیشه‌ها، رادیاتور، سرسیلندر و … مورد سنجش قرار می‌گیرند و سپس کارشناس با انجام تست رانندگی آخرین مرحله‌ی کارشناسی خودرو سانگ یانگ اکتیون را انجام می‌دهد.

پس از انجام کارشناسی، برگه‌ی گزارش کارشناسی به متقاضی تحویل داده خواهد شد. لازم به ذکر است که کارشناس پس از ارزیابی وضعیت خودرو، و خصوصاً تعیین میزان کارکرد واقعی خودرو، قیمت کارشناسی خود را ارائه می‌دهد تا متقاضی بتواند با مقایسه‌ی قیمت پیشنهادی کارشناس و قیمت پیشنهادی فروشنده تصمیم به خرید و یا عدم خرید خودرو بگیرد.