کارشناسی خودرو توسان | کارشناس توسان | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی خودرو توسان
امتیاز دهید

مقدمه ای بر کارشناسی خودروی توسان | کارشناس خودرو توسان

برخی از خودروسواران همواره ترجیح‌شان این است که پول‌شان را نه صرف خرید خودروی صفر بلکه صرف خرید خودروی دست دوم کنند. اما خرید خودرو دست دوم با وجود آن که مزایای خاص خود را دارد، از برخی معایب نیز برخوردار است که از جمله‌ی آن‎ها می‌توان به بالاتر بودن احتمال وجود ایراد در خودروی دست دوم به نسبت خودروی صفر اشاره داشت. ولی نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که از طریق کارشناسی خودرو دست دوم می‌توان این مشکل را برطرف کرد و با اطمینانی بالا اقدام به خرید نمود. اگر قصد خرید خودرو توسان را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که برای کارشناسی خودرو توسان از خدمات ایمن ران بهره ببرید. با تماس شما با ایمن ران، کارشناس جهت کارشناسی خودروی توسان در محل حاضر خواهد شد و مراحل کارشناسی خودرو توسان را یک به یک با دقت بالا انجام خواهد داد.

تاریخچه خودروی توسان

توسان خودرویی از برند معروف هیوندای است که از سال 2004-2005 مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان استفاده از این خودروی هیوندای شاید در کشور ما به نسبت سایر خودروهای هیوندای کمتر باشد، اما در کل میزان کمی نیست. جالب است بدانید که نام توسان برگرفته از محلی در نزدیکی نیومکزیکو است و کمپانی هیوندای از روی این محل بوده که نام شاسی بلند خود را «توسان» گذاشته است.

کارشناسی فنی خودرو توسان | کارشناس فنی توسان

پیش از خرید توسان دست دوم بهتر است از یک کارشناس بخواهید که کلیه‌ی قسمت‌های خودرو را مورد بررسی قرار دهد و هم‌چنین یک قیمت کارشناسی‌شده تعیین کند تا با قیاس این قیمت با قیمتِ پیشنهادی فروشنده بتوانید از مقرون به صرفه بودن خرید خودرو اطمینان حاصل کنید.

با تماس با ایمن ران می‌توانید در محل شاهد کارشناسی خودروی توسان باشید. کارشناس، ابتدا با بررسی بدنه (از جمله بررسی وجود رنگ، بررسی درب‌ها و سقف و شیشه‌ها و موارد این قبیل) کار خود را آغاز می‌کند و سپس تجهیزات و امکانات خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس با چک کردن وضعیت موتور، رادیاتور و در کل قسمت فنی و همچنین انجام تست رانندگی به طور کامل شما را از وضعیت کلی خودرو در هر نقطه آگاه می‌سازد.

این نکته قابل ذکر است که کارشناس با استفاده از دستگاه دیاگ کارکرد واقعی خودرو را نیز مشخص می‌سازد، همچنین در پایان کار گزارش کامل کارشناسی خودرو توسان را به شما داده و هزینه را دریافت خواهد کرد.