کارشناسی خودرو ام وی ام X33 | کارشناس ام وی ام X33 | ایمن ران- 02147624747 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
کارشناسی خودرو ام وی ام X33
3/5 - (6 امتیاز)

مقدمه ای بر کارشناسی خودروی ام وی ام X33 | کارشناسی خودرو ام وی ام X33

در این صفحه که قرار دارید احتمالاً به سبب آن است که خرید خودرو دست دوم را به خرید خودرو صفر ترجیح داده‌اید و به دنبال کارشناسی خودرو هستید. ایمن ران خدمات کارشناسی خودرو ام وی ام X33 را به شما ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات کارشناسی خودرو ام وی ام X33 با شماره‌های موجود در صفحه تماس بگیرید تا کارشناس نیم ساعت پس از تماس شما در محل‌تان برای انجام کارشناسی خودروی ام وی ام X33 حاضر شود. هزینه‌ی کارشناسی کاملاً بدون احتساب مالیات و ارزش افزوده بوده و همچنین هزینه‌ای از شما بابت رفت و آمد کارشناس دریافت نمی‌گردد.

در ادامه در مورد چگونگی کارشناسی خودرو ام وی ام X33 صحبت خواهد شد، اما پیش از آن بد نیست نیم نگاهی داشته باشیم به تاریخچه خودروی ام وی ام X33.

تاریخچه خودروی ام وی ام X33

ام وی ام X33 خودرویی است که در ایران توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود و در طول مدتی که عرضه شده توانسته محبوبیت خوبی میان ایرانیان کسب کند و از فروش بالایی برخوردار شود. بازار خرید و فروش دست دوم این خودرو نیز مناسب است و نباید برای خرید یا فروش نسخه‌ی دست دوم X33 دغدغه داشت. این خودروی چینی با قدرت موتور 179 اسب بخار و حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت و همچنین امکاناتی همچون ترمز ABS، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، سانروف، آینه‌های برقی و چراغ‌های مه شکن می‌تواند گزینه‌ای مناسب در رنج قیمت خود باشد.

کارشناسی فنی خودرو ام وی ام X33 | کارشناسی فنی ام وی ام X33

انجام کارشناسی خودرو ام وی ام X33 به هنگام خرید امری منطقی است، چرا که خریدار می‌تواند از طریق کارشناسی دقیق خودرو کاملاً از وضعیت سلامت خودرو چه در بدنه و چه در تجهیزات و قسمت فنی اطلاع پیدا کند و همچنین قیمت کارشناسی و اصولی خودرو که کارشناس پس از بررسی خودرو اعلام می‌کند را بفهمد و با توجه به آن خریدی آگاهانه و مطمئن‌تر را انجام دهد.

کارشناس برای کارشناسی خودرو MVM X33 در ابتدا رنگ بدنه‌ی خودرو، پولیش کاری، صاف کاری و موارد این قبیل را بررسی کرده و سپس تجهیزات خودرو از چراغ‌های مه شکن گرفته تا آینه‌های برقی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. پس از این بررسی‌ها و ثبت نتایج در گزارش کارشناسی، نوبت به انجام تست فنی خودرو می‌رسد. خودرو از لحاظ سلامت موتور، کلاچ، گیربکس، سیلندر و موارد این گونه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در آخر نیز کارشناس با انجام تست رانندگی بررسی‌ای دقیق‌تر از خودرو انجام می‌دهد.

ضمناً در طی بررسی، میزان کارکرد واقعی خودرو نیز با استفاده از دستگاه دیاگ تعیین می‌گردد و سپس با توجه به این میزان کارکرد و سایر المان‌ها از جمله نرخ روز دلار، سال تولید، وضعیت سلامت خودرو از لحاظ بدنه و فنی و … قیمت کارشناسی به متقاضی اعلام می‌شود.

در آخر نیز کارشناس با ارائه‌ی گزارش کارشناسی خودرو ام وی ام X33 کار خود را به پایان می‌رساند.