درب صندوق برقى خودرو | آپشن های بدنه خودرو | ایمن ران رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
درب صندوق برقى
2.7/5 - (7 امتیاز)

درب‌ صندوق برقىدرب صندوق برقی خودرو در یک نگاه:

با وجود تغییرات روز افزونی که در صنعت خودروسازی جهان شاهد آن هستیم، سالانه می توانیم تکنولوژی نوینی را در این عرصه مشاهده کنیم. یکی از نوآورهایی که در صنعت خودروسازی از آن زیاد استفاده می شود درب صندوق برقی(صندوق عقب برقی خودرو) است. شرکت های تولید کننده قطعات خودرو به تکنولوژی جدیدی دست پیدا کرده اند، که براساس آن امکان مجهز نمودن خودروها به صندوق عقب برقی و اتومات نمودن آن وجود دارد. در این سیستم جدید راننده برای باز و بسته کردن درب صندوق عقب نیازی به فشار دادن دکمه روی صندوق عقب خودرو ندارد. در واقع این کار به وسیله ریموتی که به همراه خود دارد انجام می شود. با فشردن دکمه ریموت قفل ها به طور اتومات باز می شوند، این سیستم به گونه ای طراحی شده است که هنگام باز ماندن درب به راننده هشدار می دهد، که درب صندوق عقب خودروی شما باز است. یکی از دردسرهای رانندگان باز و بسته نمودن درب خودرو  به ویژه هنگامی که دست آن ها مشغول است. شما می توانید با استفاده از درب صندوق برقی خودرو و نصب آن در خودرو این مشکل را حل کنید، زیبایی و راحتی را برای خود به ارمغان بیاورید.

نحوه استفاده از درب صندوق برقى:

این روزها برای باز نمودن درب صندوق خودروها می توان ازسیستم بدون کلید و پیشرفته تری استفاده کرد. شما می توانید پس از نصب صندوق برقی خودرو به سه روش صندوق عقب خودروی خود را باز و بسته کنید، 1. به کمک ریموت فابریک خودرو که این ریموت به شما این امکان را می دهد که از راه دور درب صندوق عقب خودروی خود را باز و بسته کنید2.با استفاده از دکمه ای که کنار پای راننده قرار دارد این کار را انجام دهید.3. به کمک دکمه ای که روی صندوق عقب خودرو قرار گرفته می توانید صندوق عقب خودروی خود را باز و بسته کنید. استفاده از جک صندوق برقی خودرو به شما این امکان را می دهد که میزان باز شدن درب صندوق عقب را برای خود تعریف کنید همچنین شما به کمک  این جک صندوق برقی می توانید میزان شدت باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو را تعیین کنید.

توجه داشته باشید اگر هنگام باز بسته شدن درب صندوق برقی مانعی وجود داشته باشد جای نگرانی نیست، زیرا سیستم های جدید این محصول وجود مانع را تشخیص می دهند و به کمک سنسوری که وجود دارد درب صندوق عقب بسته نخواهد شد و زمانی هم که درب صندوق برقی باز باشد به شما هشدار می دهد. درب صندوق برقی برخلاف سایر خودروهای داری صندوق دارای جک آرام بست است که شدت ضربه هنگام بسته شدن درب صندوق عقب را به حداقل می رساند.

چگونگی نصب درب صندوق برقى:

سیستم درب صندوق برقى عقب خودرو به صورت سوکت فابریک و بدون آنکه در سیم کشی خودرو دخالتی داشته باشد به اجرا در می آید و نصب آن نیز بسیار ساده و راحت است.  به این معنی که با اتصال چند سوکت می توان آن را نصب نمود، و نیازی به قطع و لخت کردن سیم کشی خودرو ندارد. توجه داشته باشید که اگر شما خودتون نیز این سیستم را در خودرو نصب کنید گارانتی آن نیز باطل نمی شود و معمولا با ولتاژ 12 ولت کار می کند.

با استفاده از این سیستم خیلی راحت و آسان درب صندوق عقب خودروی خود را در شرایط مختلف باز و بسته نمایید.