تهویه چند گانه | آپشن های تهویه مطبوع | ایمن ران رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران
تهویه چند گانه
امتیاز دهید

تهویه‌ چند‌ گانه

تهویه چندگانه در یک نگاه:

امروزه خودروها به آپنشن های لوکس بیشماری مجهز شده اند، یکی از این آپشن های لوکس استفاده از تهویه چندگانه در خودرو می باشد. در میان تهویه چندگانه تهویه دوگانه مرسوم ترین و پرکاربردترین تهویه محسوب می شود. در تهویه دوگانه دو حالت اتوماتیک برای کنترل دما هوای راننده و شاگرد وجود دارد. در مجموع می توان گفت که سیستم تهویه مطبوع چندگانه مورد توجه بسیاری از رانندگان  قرار گرفته و موجب رضایت و راحتی بیشتر آنان را فراهم کرده است. این سیستم در بازار خودروی آمریکا یک ابزار و ویژگی لوکس و تجملی برای خودرو بحساب می آید. اما استفاده از این سیستم تهویه مطبوع در ژاپن بسیار رایج بوده و بیشتر خودرو های تولیدی این کشور این سیستم را به صورت استاندارد بر روی خودروهای خود نصب می نمایند.

با استفاده از تهویه چندگانه آسایش و امنیت را به هنگام رانندگی در مسیرهای طولانی و ترافیک شدید به سرنشینان خودرو هدیه  دهید و از رانندگی خود لذت ببرید.

انواع تهویه چند گانه:

1.تهویه دوگانه: اگر عبارت  Dual Zone Climate Control در خودروی  شما وجود داشته  باشد بدین معنی است که  خودرو شما مجهز به تهویه دو گانه است. بدین صورت که تهویه خودرو دارای دو بخش مجزا می باشد که می تواند به صورت جدا و مستقل از یکدیگر هوای را در درجه های متفاوت به سردی و گرمی به سمت راننده و سرنشینان خودرو پمپاژ کند.

2.تهویه سه گانه:تهویه سه گانه مخصوص سر نشینان عقب خودرو می باشد. بدین صورت که با استفاده از تهویه سه گانه سرنشینان ردیف دوم صندلی عقب نیز می توانند دما مور نظر خود را انتخاب و تنظیم کنند.

3.تهویه چهارگانه: سیستم تهویه چهار گانه نوع پیشرفته تر تهویه چند گانه می باشد. تهویه چهارگانه قابلیت انتخاب دما را به هر کدام از دو سرنشین صندلی عقب خودرو می دهد. در مدل های پیشرفته تر این تهویه صندلی های ردیف سوم خودرو نیز از قابلیت تنظیم دمای مورد  دلخواه خود برخوردار می باشند

از بزرگترین مزیت تهویه های  چندگانه می توان به قابلیت تنظیم دمای مورد دلخواه خود برای راننده و هر  یک از سرنشینان خودرو اشاره کرد.  این قابلیت باعث می شود تا شما در  طول مسیر احساس خستگی  نکنید. با تهویه چندگانه زیبایی و آرامش را به سرنشینان خودرو هدیه  بدهید.