قیمت کارشناسی خودرو | تعرفه کارشناسی خودرو | ایمن ران | 47624747-021 رفتن به محتوای اصلی
مرکز تماس: فلکه دوم صادقیه | دفتر مرکزی: مرکز نوآوری دانشگاه شریف دانلود اپ ایمن ران

در مورد قیمت کارشناسی خودرو | تعرفه کارشناسی خودرو بیشتر بدانیم – احتمالا برای شما هم پیش آمده است که با توجه شرایط موجود و با در نظر گرفتن بودجه مشخصی نیازمند خرید یک خودروی مناسب برای استفاده خود و خانواده خود باشید . اگر قصد خرید خودروی دست دوم داریم پیشنهاد میشود که مقاله 11 نکته ضروری در مورد انتخاب خودروی دست دوم را حتما مطالعه بفرمایید . در نظر داشته باشید که با توجه به صادق نبودن بخش عمده ای از فروشندگان عمده خودروی دست دوم، قبل از خرید خودروی مد نظر خود حتما از یک کارشناس خودروی خبره درخواست نمایید که ماشین انتخابی شما رو از نظر رنگ، بدنه، فنی، کیلومتر و آپشن ها بررسی کند.
ایمن ران با سال ها تجربه در زمینه کارشناسی خودرو مطمئن ترین راه برای خرید خودروی دست دوم سالم هست که میتواند شما را در راه خرید ماشین دست دوم سالم شما همراهی نماید.

توجه داشته باشید که در ایمن ران
• قیمت کارشناسی خودرو ، کاملا ثابت بوده و هیچ هزینه دیگری مانند مالیات بر ارزش افزوده و غیره،  غیر از هزینه مصوب دریافت نمی گردد.
• هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان خودرو در شهر تهران، برای مشتریان محترم رایگان بوده و تمامی هزینه های رفت و آمد بر عهده ایمن ران خواهد بود.
• درصورت درخواست تنظیم قولنامه مبلغ 150 هزار تومان به قیمت کارشناسی خودرو ، افزوده خواهد شد.

قیمت کارشناسی خودرو های مختلف در جدول پایین آمده است.

آگاهی از قیمت کارشناسی خودرو ،حق مسلم مشتریان محترم می باشد و ایمن ران وظیفه خود میداند که مراحل لازم کارشناسی خودرو را برای مشتریان محترم شرح دهد

قیمت کارشناسی خودرومراحل کارشناسی خودرو به بخش های مختلفی تقسیم می شود – کارشناسی رنگ خودرو، کارشناسی بدنه و کارشناسی فنی خودرو ، بررسی کیلومتر و آپشن ها، کارکرد صحیح موتور ماشین و قطعات فنی، تست ماشین در حرکت و موارد مشابه از جمله مواردی هستند که میتوان در بحث کارشناسی حرفه ای خودرو، به آن اشاره کرد.

کارشناسان خودروی ایمن ران همه موارد ذکر شده را به شرح ذیل برای شما انجام خواهند داد و به شما این اطمینان داده میشود که در ازای یک بار پرداخت هزینه کارشناسی خودرو، خودروی سالم و دلخواه خود را با خیال راحت خریداری کنید.

شما یه عنوان خریدار، خودروی مورد نظر خودر را از طریق اینترنت و یا از طریق فروشندگان خودرو پیدا میکنید، بازدید اولیه توسط شما انجام میشود و اگر از نظر ظاهری و کلی ماشین انتخابی شما ماشین مناسبی به نظر آمد با ایمن ران تماس میگیرید – کارشناسان ایمن ران 30تا 45 دقیقه بعد از تماس شما در محل حاضر میشوند و بعد از بررسی ماشین به شما اشکالات احتمالی و قیمت مناسب ماشین رو خواهند گفت . با شرایط ذکر شده شما بدون داشتن دانش فنی، با دید باز اقدام به خرید خودروی مد نظر خود مینمایید و پس از طی این مراحل با توجه به قیمت کارشناسی خودرو هزینه کارشناسی خودرو را پرداخت می نمایید.

خدمات دریافتی شما در مقابل پرداخت قیمت کارشناسی خودرو

مرحله اول: تعیین بازه قیمت خودرو

پیش از سنجش سلامت خودرو بازه قیمتی کلی خودرو برای شما با توجه به عرف بازار، قیمت دلار، برند خودروی انتخابی شما ، سال تولید ماشین و مدل خودرو، میزان کارکرد واقعی خودرو ( که معمولا با دیاگ زدن به دست میاد ) و با توجه به سلامت کلی و ظاهری ماشین تعیین میشود.

تعرفه کارشناسی خودرومرحله دوم: کارشناسی رنگ خودرو

کارشناس خودرو به شما این اطمینان رو میدهند که با تجهیزات به روزی که در اختیار دارد هر گونه رنگ شدگی ماشین را تشخیص بدهد و به شما اعلام نماید . ابتدا بدنه ماشین از نظر رنگ شدگی با ضخامت سنج رنگ دیجیتال چک میشود و کارشناس خودرو بعد از اون به سراغ، سقف ستون ها و شاسی ماشین خواهد رفت و همه موارد به دقات بررسی خواهد شد.. اطمینان داشته باشید به ازای هزینه کارشناسی خودریی که به ایمن ران میپردازید هیچ رنگ شدگی خودرویی از دید کارشناس پنهان نخواهد ماند .

مرحله سوم: کارشناسی فنی خودرو

معمولا افراد برای این بخش به یه مکانیک خبره مراجعه میکنند و درخواست میکنند که با بررسی قسمت های مختلف ماشین به آنها گفته بشه که ماشین سالم هست و ارزش خرید دارد یا خیر؟ خوشبختانه این مرحله هم جز خدمات ایمن ران هست و کارشناسان خودروی آموزش دیده در ایمن ران ماشین انتخابی شما رو از نظر موتور و گیربکس و دیگر قطعات فنی خودرو مورد بررسی قرار میدهند . همچنین وجود ایراد در سیستم خنک کاری و رادیاتور، سیستم ترمز و فرمان، سیستم تعلیق و چرخها (جلو بندی) از مهمنرین ایرادات فنی خودرو است که در صورت وجود ایراد در این بخشها باید هزینه تعمیرات از قیمت خودرو کسر گردد. به شما دوست عزیز توصیه میشود اگر به عنوان مصرف کننده قصر خرید یک خودروی مناسب دارید، اقدام به خرید خودرو با اشکال عمده به قصر تعمیر و پرداخت پول کنتر ننمایید این کار اشتباه مخض است .

مرحله چهارم: بیمه و لاستیک خودرو

اصولا اگر خودرو کمتر از 3-4 ماه بیمه داشته باشد خودرو فاقد بیمه تلقی شده که معمولا با توافق طرفین هزینه 6 ماه بیمه از مبلغ خودرو کسر می شود. همچنین اگر لاستیکهای خودرو عاج مناسبی نداشته باشند، هزینه خرید یک جفت (یا دو جفت) لاستیک نو طبق عرف بازار محاسبه شده و از قیمت خودرو کسر می گردد. لازم به ذکر است که اعمال کردن هزینه بیمه و لاستیک در بحث تعیین قیمت خودرو، با توافق طرفین صورت می گیرد. لذا در صورت توافق طرفین معامله این دو مورد در خصوص کارشناسی قیمت خودرو دخیل می شود.

هزینه کارشناسی خودرونکات غیر فنی و اخلاقی در بحث خرید خودروی دست دوم

توجه داشته باشید که آگاه شدن از قصد فروشنده خودرو عامل بسیار مهم و حیاتی میباشد . بهترین حالت پیدا کردن خودروی دست دوم سالم خرید از فروشنده ای است که خودروی به ظاهر تمیزی دارد و قصد ارتقای مدل ماشین به مدل بالاتر را دارد . برخورد فروشنده ، عدم وجود حرف های متناقض بین صحبت های فروشنده، چک کردن فاکتور های سرویس های دوره ای ماشین و عدم جلوگیری فروشنده از تماس شما با کارشناس خودرو یا چکاب خودرو توسط یک فرد متخصص و آگاه از مهم ترین عوامل غیر فنی تاثیر گذار در انتخاب نهایی خودرو توسط شما می باشد.